عصر خودرو

پذیره‌نویسی «کارما» در فرابورس آغاز شد

عصر بازار- نشست خبری پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت کیهان، با حضور مدیران این صندوق در فرابورس ایران برگزار شد.

پذیره‌نویسی «کارما» در فرابورس آغاز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، احمد احمدآبادی عضو هیئت‌مدیره شرکت سبدگردان داناک از آغاز پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری کیهان با نماد «کارما» در فرابورس خبر داد و گفت: کیهان اولین صندوق با درآمد ثابت مجموعه داناک است.

    وی با اشاره به اینکه از اهداف این صندوق افزایش دارایی‌های آن به بیش از هزار میلیارد تومان تا پایان سال است، ادامه داد: با توجه به شرایط خوب بازار بدهی پیش‌بینی می‌شود صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت کیهان، بازدهی خوبی را برای سرمایه‌گذارانش داشته باشد.

    وی نرخ بازده فعلی صندوق را 31.5 درصد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر این صندوق در فهرست صندوق‌های با نرخ‌های بازدهی بالا در بازار قرار دارد.

    احمدآبادی اهرم اصلی صندوق را گروه حرفه‌ای و متخصص مدیریت دارایی دانست و گفت: هدف صندوق کیهان این است که طی دو سال جزو 5 صندوق برتر بازار قرار بگیرد.

    این گزارش حاکی است پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت کیهان از امروز، یکشنبه 19 فروردین‌ماه به مدت 8 روز کاری، آغاز شده است.

    گفتنی است شرکت سبدگردان داناک، مدیریت صندوق را برعهده دارد. همچنین صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی تاک دانا، رکن بازار گردان و کارگزاری سهم آذین، کارگزار پذیره‌نویس صندوق هستند.

    برچسب ها