عصر خودرو

بانک اطلاعات تجاری صنعت هوایی ایران راه‌اندازی شد

عصر بازار- دبیر ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی تجاری صنعت هوایی ایران یکی از اقدامات ستاد در حوزه تجاری‌سازی و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان هوایی است.

بانک اطلاعات تجاری صنعت هوایی ایران راه‌اندازی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا ، منوچهر منطقی در خصوص اقدامات ستاد در حوزه تجاری‌سازی و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان هوایی افزود: برنامه‌ریزی ستاد در حوزه تجاری‌سازی و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان هوایی در 3 برنامه و در 8 اقدام صورت گرفته است.
    دبیر ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی ریاست جمهوری ادامه داد: این 8 اقدام شامل ایجاد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان هوایی، ایجاد و توسعه کارگزاری‌های تخصصی صنعت هوایی، سامانه شبکه شرکت‌های هوایی و هوانوردی و فن‌بازار می شود.
    به گفته منطقی، تشکیل بانک اطلاعاتی تجاری صنعت هوایی ایران، کنترل واردات محصولات هوایی مشابه تولید داخل و زیر مجموعه‌های شبکه هایپرمارکت هوایی و هوانوردی از دیگر اقدامات 8 گانه برای توسعه تجاری سازی و شرکت های دانش بنیان هوایی است.
    وی تصریح کرد: در هر کدام از این بخش ها اقدامات مختلفی صورت گرفته و نتایج قابل قبولی داشته ایم و قصد توسعه این برنامه ها را در آینده داریم.

    برچسب ها