عصر خودرو

مدیرعامل فرابورس تشریح کرد:

پذیرش اولین شرکت‌ دانش‌بنیان در بازار نوآفرین در آینده‌ای نزدیک

عصر بازار- مدیرعامل فرابورس، بازار نوآفرین را بازار جدیدی برای اکوسیستم شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال در حوزه صنایع جدید دانست و گفت: اولین شرکت دانش‌بنیان در هفته‌های آتی پذیرش می‌شود.

پذیرش اولین شرکت‌ دانش‌بنیان در بازار نوآفرین در آینده‌ای نزدیک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فرابورس، محمدعلی شیرازی، مدیرعامل فرابورس در نشست «روش‌های تأمین مالی نوین در بازار سرمایه» در اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه 5 درصد از ارزش کل بازار فرابورس مربوط به ناشران اصفهان است، اظهار کرد: از مجموع این ناشران 17 شرکت در بازارهای اصلی،3 ناشر در مرحله درج و دو شرکت نیز پذیرش شده‌اند که انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر عرضه شوند.

    وی در ادامه بازار نوآفرین را بازار جدیدی برای اکوسیستم شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال در حوزه صنایع جدید، دانست و گفت: مصوبه این بازار در قالب دو تابلو رشد و دانش‌بنیان به تازگی ابلاغ‌شده و در هفته‌های آتی اولین شرکت در آن پذیرش خواهد شد.

    مدیرعامل فرابورس در پایان یادآور شد: هر شرکتی که حداقل‌های شاخص‌های عملیاتی، آینده درخشان و حداقل‌های سرمایه را داشته باشد و الزامات حاکمیت شرکتی را رعایت کند، قطعا در فرابورس تابلویی برای معامله سهام آن وجود دارد.

    برچسب ها