عصر خودرو

یکشنبه ۱۹ فروردین

توقف خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه

ریزش شروع شد

عصر بازار- با آغاز حراج شمش طلا و سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه آغاز شده است؛ کشتی آرای می گوید: آغاز حراج‌ها موجب تخلیه حباب سکه شده و خریدهای هیجانی هم متوقف شده است.

توقف خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، محمد کشتی آرای درباره وضعیت قیمت ها و معاملات در بازار طلا و سکه، اظهار داشت: باتوجه به تعطیلی بازارهای جهانی امروز قیمت طلای جهانی بدون تغییر است؛ ولی آغاز حراج سکه و شمش طلا باعث شده تا قیمت سکه در بازار به شدت کاهش یابد.

     وی با تأکید براینکه حباب سکه درحال تخلیه است، گفت:  امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با 2 میلیون و 700 هزار تومان کاهش قیمت نسبت به دیروز همراه شده است. قیمت طلا هم مقداری کاهش یافت ولی بدلیل عدم تغییر محسوس قیمت ارز این کاهش زیاد نبوده است.

    او ادامه داد: قیمت نیم  سکه بهار آزادی نسبت به دیروز یک میلیون و 200 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 300 هزار تومان و سکه گرمی 800 هزار تومان کاهش یافته است.

    این فعال بازار طلا و سکه با تأکید براینکه حباب انواع سکه امروز کاهش یافته است، تصریح کرد: حباب سکه به 7 میلیون و 800 هزار تومان کاهش یافته و پیش بینی می شود با توجه به ادامه حراج سکه و شمش طلا در روزهای آینده حباب سکه بیشتر تخلیه شود.

    کشتی آرای با بیان اینکه قیمت ها در بازار تعدیل خواهد شد، گفت: خریدهای هیجانی در بازار متوقف شده است؛ تا دیروز بازار خیلی داغ شده بود و همه از ترس افزایش بیشتر خرید می کردند ولی امروز ولی سطح معاملات کاهش یافته است.

    برچسب ها