عصر خودرو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در دیدار با سفیر ونزوئلا در ایران:

آماده صادرات محصولات برقی به ونزوئلا هستیم

عصر بازار- علیمردان عظیمی در جریان دیدار با سفیر ونزوئلا در غرفه ایران خودرو در نمایشگاه تحول صنعت خودرو، بر توسعه روابط با کشور ونزوئلا و آمادگی صادرات محصولات برقی به این کشور تاکید کرد‌.

آماده صادرات محصولات برقی به ونزوئلا هستیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایکوپرس، خوزه رافائل سیلوا آپونته، سفیر ونزوئلا در ایران، از غرفه گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه تحول صنعت خودرو بازدید و سپس با مدیرعامل این خودروساز دیدار کرد.

    در این دیدار، علیمردان عظیمی‌، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تشکر از حضور سفیر ونزوئلا در غرفه ایران خودرو، گفت: گروه صنعتی ایران خودرو تعامل خوبی در حوزه صادرات با کشور ونزوئلا دارد و آماده هستیم این ارتباطات در دیگر حوزه ها نیز توسعه یابد‌.

    وی افزود: توسعه و تداوم همکاری مستمر با کشور ونزوئلا، مستلزم اقدامات لازم دولت این کشور در خصوص پرداخت به موقع ارز است‌.

    عظیمی به سایر ظرفیت های ایران خودرو برای توسعه همکاری با کشور ونزوئلا اشاره و عنوان کرد: ایران خودرو در کنار صادرات خودروهای بنزینی، توان و ظرفیت صادرات محصولات جدید برقی سواری و اتوبوس را به کشور ونزوئلا دارد.

    وی تصریح کرد: در صورت مرتفع شدن مسائل مالی، آمادگی برای عقد قرارداد بلندمدت در تمام زمینه‌های صادرات و خدمات پس از فروش وجود دارد.

    در ادامه، خوزه رافائل سیلوا آپونته، سفیر ونزوئلا در ایران، با اشاره به این که در ابتدای سال جاری سه هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو به ونزوئلا صادر شده است، گفت: در این نمایشگاه محصولات  با کیفیتی از گروه صنعتی ایران خودرو به نمایش گذاشته شده است که از جمله آن می توان به خودروهای سواری برقی و اتوبوس برقی اشاره کرد که از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار هستند.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به کیفیت محصولات و هم‌چنین سابقه همکاری با ایران خودرو، آماده تقویت روابط با این خودروساز هستیم تا در آینده شاهد توسعه و افزایش حضور محصولات ایران‌ خودرو در کشور ونزوئلا باشیم.

    برچسب ها