عصر خودرو

آماده باش امدادخودروایران در تعطیلات مبعث رسول اکرم(ص) و پیروزی انقلاب اسلامی

اجـرای طـرح امدادی بهمن‌ماه توسط ناوگان امدادخودرو ایران

عصر بازار- ناوگان امدادرسانی ایران خودرو، خدمات امدادی خود را در تعطیلات پیش رو بهمن ماه آغاز کرد.

اجـرای طـرح امدادی بهمن‌ماه توسط ناوگان امدادخودرو ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایکوپرس- معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت امدادخودرو ایران از آمادگی ویژه ناوگان امدادی این شرکت برای خدمات‌رسانی به هم‌وطنان در تعطیلات پیش رو خبر داد.
    به گزارش ارتباطات امدادخودرو ایران، بهروز رفیعی با اعلام آمادگی کامل این شرکت برای خدمات‌رسانی به هم‌وطنان در تعطیلات بهمن‌ماه گفت: با توجه به اعیاد پیش‌رو و برنامه‌ریزی هم‌وطنان برای آغاز سفرها پیش از ماه مبارک رمضان، طی بررسی مسیرهای پرتردد مسافران، تمهیدات لازم به منظور برنامه‌ریزی و چینش امدادگران در بازه زمانی 18 تا 22 بهمن‌ماه در مناطق پیش‌بینی شده صورت گرفته است تا در صورت نیاز مسافران به خدمات خودرویی، در کم‌ترین زمان ممکن ارایه خدمات انجام پذیرد.
    وی افزود: بنابر برنامه‌‏ریزی صورت گرفته برای حضور ناوگان امدادخودرو ایران در مسیرهای پرتردد ورودی-خروجی شهر تهران (محورهای هراز، فیروزکوه و چالوس) و همچنین محورهای پرترافیک استان‌های رشت، ساری و کرمان، تعداد 304 اکیپ امدادی شامل ناوگان‌های چندمنظوره، حمل، تعمیرات و همچنین پایگاه امدادی تشکیل شده‌اند تا با توجه به شرایط جوی و حجم ترافیکی جاده‌ها، خدمات‌رسانی توسط این اکیپ ها به هم‌وطنان با حداقل زمان انجام شود.
    معاون فروش و خدمات پس از فروش امدادخودرو ایران با اعلام شماره سراسری 096440 تشریح کرد: امدادگران این شرکت در هر ساعت از شبانه‌روز آمادگی دارند تا علاوه بر تسریع ارایه خدمات و کاهش مدت زمان انتظار، در نقاط حادثه‌خیز نیز با سرعت عمل بالا و کاهش بار ترافیکی، یاریگر هم‌وطنان باشند.
    رفیعی، ضمن آگاهی‌رسانی درخصوص فعالیت برخی امدادهای متفرقه در جاده‌های مختلف کشور از هم‌وطنان درخواست کرد تا اطلاعات امدادگر و مشخصات خودروی اعزام شده را با پیامک ارسالی از سوی این شرکت مطابقت دهند.
    وی با اشاره به تبحر امدادگران در امر امدادرسانی و استفاده از قطعات اصل و تضمین خدمات ارایه شده تاکید کرد: در این ایام علاوه بر ارایه خدمات به دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، خدمات «امداد سیار» امدادخودرو ایران در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی خود برای خدمات‌رسانی عمومی به سایر خودروهای سواری در شهرها و جاده‌های کشور نیز در آمادگی کامل به‌سر می‌برد.
    گفتنی است، خدمات عمومی شامل حمل استاندارد خودرو به نزدیک‌ترین تعمیرگاه یا نمایندگی، تعویض باتری و باتری کمکی، بازکردن درهای خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس است که برای خودروهای سواری، فارغ از برند کارخانه سازنده خودرو انجام می‌شود.
    مرکز پاسخ‌گویی و امداد ایران‌خودرو با شماره سراسری 096440، وب سایت www.096440.com  و همچنین اپلیکیشن‌های ایساکو و بسپر در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمات‌رسانی به هم‌وطنان در سراسر کشور است.

    برچسب ها