عصر خودرو

حضور سامانه نگارحامی بیمه در هجدهمین رویداد فیناپ

عصر بازار- هجدهمین رویداد فیناپ پنج‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ با موضوع API و تفکر پلتفرمی به‌صورت هیبرید (آنلاین و حضوری) با حضور شرکت سامانه نگار حامی بیمه به‌عنوان بازوی اجرایی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهدشد.

حضور سامانه نگارحامی بیمه در هجدهمین رویداد فیناپ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، فیناپ رویدادی تخصصی در حوزۀ فناوری‌های مالی (فین‌تک) است که در هجدهمین نوبت برگزاری به موضوع بانکداری باز و آینده باز می‌پردازد و برای نخستین بار است که سنحاب از صنعت بیمه در این رویداد حاضر می شود.

    در این رویداد میثم عسگری مدیر عامل سنحاب (گروه فناوری اطلاعات بیمه مرکزی) که دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته مهندسی فناوری اطلاعات و همچنین کارشناسی ارشد مطالعات رسانه است در پنل گفتگو با موضوع آینده باز، در خصوص وضعیت بیمه گری باز در دنیا و بررسی برنامه های موجود در صنعت بیمه کشور در حوزه بیمه گری باز و همچنین راهکارهای مناسب کسب و کاری با محوریت API ها در این صنعت گفتگو خواهد کرد .

    بیمه گری باز (Open Insurance) با توجه به پیشرفت فناوری و رشد تکنولوژی بلاکچین، شیوه‌ای جدید در صنعت بیمه جهان است که به معنای انتقال ریسک‌های بیمه‌ای از صندوق بیمه به متولیان امنیت فناوری اطلاق می‌شود.  بیمه گری باز در ایران می‌تواند به عنوان یکی از روش‌های پرکاربرد تضمین مالی تبدیل شود تا ضمن اینکه قیمت بیمه نامه‌ها با کاهش همراه شود ، مشتریان نیز از شرایط بهتری برای خرید بهره‌مند شوند.

    شرکت سنحاب معتبرترین مرجع «تبادل داده‌ و جریان آزاد اطلاعات» در اکوسیستم صنعت بیمه کشورکه به‌عنوان رهبر فناوری و پرچم‌دار تحولات بیمه کشور شناخته می‌شود در هجدهمین رویداد فیناپ از این فرصت استفاده  نموده تا بیمه گری باز و آینده صنعت بیمه در ایران را مورد بررسی قرار دهد.

    برچسب ها