عصر خودرو

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد:

تزریق ۳۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به صنایع دریایی کشور در سال "جهش تولید"

عصر بازار- راستاد گفت: ۳۶۰۰ میلیارد تومان به صنایع دریایی کشور برای تامین ناوگان عملیاتی مورد نیاز خود در سال "جهش تولید" تزریق خواهد شد.

تزریق ۳۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به صنایع دریایی کشور در سال "جهش تولید"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد راستاد مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی با تبریک  سال نو شمسی  به تمامی مردم به ویژه دریانوردان گفت : سازمان بنادر و دریانوردی اقدامات و گام های موثری در سال گذشته برای "رونق تولید" برداشته و در سال جدید هم راستا در حوزه کاهش تولید اقدامات و برنامه های گسترده ای را در دستور کار خود قرار داده ایم.

    او با اشاره به اینکه 3 هزار و 600 میلیارد تومان به صنایع دریایی کشور برای تامین ناوگان عملیاتی مورد نیاز خود تزریق خواهیم کرد، ادامه داد: تعدادی از این ناوگان ها در مرحله تشریفات قرار دارند و تعدادی از ناوگان هم به مناقصه گذاشته شده است که در همین حوزه توانستیم بخش قابل توجهی از نیازهای گوناگون در حوزه دریایی و بندری را تامین کنیم.

    معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اینکه در کنار سیاست های تأمین ناوگان تمامی تجهیزات برای تجهیزات بندری و دریایی را از طریق سازندگان داخلی تامین خواهیم کرد، افزود: طبق فراخوانی که ارائه شده تمامی قطعات مورد نیاز دریایی را در این حوزه به صورت کامل تامین کنیم و تمامی فعالیت های بندری توسط سازندگان داخلی اجرایی خواهیم کرد.

    افزایش 6 درصدی تخلیه و بارگیری در بنادر کشور

    راستاد تصریح کرد: در سالی که گذشت تخلیه و بارگیری کالا در بنادر تجاری کشور 6 درصد، ورود کشتی های اقیانوس پیما 8 درصد و واردات غیرنفتی 24 درصد افزایش یافت.

    معاون وزیر راه وشهرسازی تاکید کرد: با افتخار از زحمات جامعه دریایی و بندری که در دومین سال اعمال تحریم ها تامین مایحتاج کشور از طریق حمل و نقل دریایی را بدون وقفه و با قوت و قدرت به انجام رساندند، صمیمانه تشکر می کنم.

    برچسب ها