عصر خودرو

سود ۱۲۱ریالی «ولصنم» برای ۶ماه

عصر بازار- شرکت لیزینگ صنعت و معدن در صورت های مالی ۶ماهه با سرمایه ۲هزار میلیارد ریالی سود هرسهم را ۱۲۱ریال اعلام کرد.

سود ۱۲۱ریالی «ولصنم» برای ۶ماه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت لیزینگ صنعت و معدن در اطلاعات و صورت های مالی 6ماهه منتهی به 31خرداد1398 سود هرسهم را 121ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 16درصد افزایش یافته است.

    این شرکت سود عملیاتی خود را در دوره مورد گزارش 70میلیارد و 314میلیون ریال، سود خالص را پس از کسر مالیات را 241میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را یک هزار و 285میلیارد ریال اعلام کرد.

    این شرکت در برآوردی که از تغییرات نرخ تسهیلات اعطایی و نرخ تامین مالی و نحوه تامین مالی برای دوره 6ماهه منتهی به 30آذر1398 دارد اعلام کرده است که نرخ تسهیلات اعطایی شرکت بر اساس مصوبه سالیانه شورای پول و اعتبار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تعیین می شود و در حال حاضر 21درصد است و از تغییرات احتمالی نرخ مذکور اطلاعاتی در دسترس نیست. با توجه به عدم استفاده از تسهیلات بانکی و استقراض خارجی، فاقد هرگونه نرخ تامین مالی و نحوه آن است.

    «ولصنم» درباره تغییرات هزینه های عمومی، اداری و تشکیلاتی خود اعلام کرد که تغییرات مربوطه در هزینه های عمومی، اداری و تشکیلاتی، عمدتاًمربوط به هزینه های حقوق و مزایای پرسنلی است که با توجه به تغییرات اعلام شده از سوی وزارت کار شامل افزایش پلکانی در سطوح مختلف خواهد بود و سایر هزینه های این بخش معمولاً با افزایش 15درصد سالیانه قابل احتساب است.

    برچسب ها