عصر خودرو

صدور مجوز افزایش سرمایه «لوتوس»

عصر بازار- شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان از صدور مجوز افزایش سرمایه خود خبر داد.

صدور مجوز افزایش سرمایه «لوتوس»
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان اعلام کرد که سازمان بورس اوراق و بهادار مجوز افزایش سرمایه این شرکت را صادر کرده است.

    «لوتوس» در گزارشی اعلام کرد که در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه 1384)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان  در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. براساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقررات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نشده و افزایش سرمایه با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، از نظر این سازمان بدون مانع است.

    سرمایه فعلی این شرکت 5هزار میلیارد ریال است که با افزایش یک هزار میلیارد ریالی به مبلغ 6هزار میلیارد ریال معادل 20درصد افزایش می یابد. قرار است این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین شود و هدف از این اقدام اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی از شرکت و تقویت توان مالی و عملیاتی است.

    مجمع عمومی فوق العاده «لوتوس» می تواند با انجام افزایش سرمایه از مبلغ 6هزار میلیارد ریال به مبلغ 10هزار میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی موافقت کرده و اختیار عملی شدن آن را به مدت 2سال به هیات مدیره تفویض کند تا هیات مدیره شرکت پس از اخذ مجوز از سازمان نسبت به عملی شدن آن اقدام کند.

    خاطرنشان می شود: شروع پذیره نویسی حداکثر تا 60روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود.

    برچسب ها