عصر خودرو

براساس گزارش ۳ماهه؛

«ودی» برای هرسهم ۱۳۴ریال سود اعلام کرد

عصر بازار- شرکت بیمه دی در صورت های مالی میان دوره ای ۳ماهه اعلام کرد که سود هرسهم ۱۳۴ریال است.

«ودی» برای هرسهم ۱۳۴ریال سود اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا،  شرکت بیمه دی در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای 3ماهه منتهی به 31خرداد1398، سود هرسهم 134ریال است.

    این شرکت درآمد حق بیمه را در دوره مورد گزارش 7هزار و 626میلیارد ریال، سود عملیاتی را 334میلیارد ریال و سود خالص را 334میلیارد ریال منتشر کرده است. همچنین در دوره 3ماهه ابتدای سال جاری سود انباشته پایان دوره را 437میلیارد و 172میلیون ریال اعلام کرد.

    در گزارش منتشر شده این شرکت خسارت پرداختی 4هزار و 615میلیارد ریال و ذخیره فنی 485میلیارد و 922میلیون ریال درج شده است. از سوی دیگر طی برآورد و پیش بینی هایی که برای  9ماهه باقی مانده سال مالی دارد خسارت پرداختی را 22هزار و 227میلیارد ریال و ذخایر فنی را 251میلیارد و 882میلیون ریال منظور شده است.

    «ودی» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود درخصوص سرمایه گذاری‌ها اعلام کرده است که از سبدهای سرمایه گذاری پذیرفته شده در بورس به منظور افزایش بازدهی و توزیع ریسک سرمایه گذاری و منابع استفاده می کند. همچنین قصد دارد ضریب ترکیبی مناسب در همه رشته ها را حفظ کند و رشته های زیانده را کنترل کند. علاوه براین «ودی» در نظر دارد بیمه های زندگی (خرده فروشی بیمه های زندگی) را به منظور توسعه منابع سرمایه گذاری پایدار و کسب بازدهی مناسب توسعه دهد.

    از سوی دیگر این شرکت در توضیحات منتشر شده خود به درآمد (هزینه)های غیر بیمه‌ای و وضعیت ارزی اشاره دارد که اعلام کرده است نرخ های ارز مورد استفاده جهت تسعیر باعنایت به اعلام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران که دلار با نرخ 110هزار و 199ریال و یورور با نرخ 124هزار و 222ریال است.

    برچسب ها