عصر خودرو

اعلام آمادگی هیات تجاری ژاپنی برای سرمایه گذاری در فارس

عصر بازار: رییس هیات تجاری شرکت جی.اف.ای ژاپن، با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های استان فارس و شیراز گفت: این شرکت آمادگی دارد تا پس از بررسی کامل، در حوزه های مختلف ارائه شده از سوی مسوولان این استان، اقدام به سرمایه گذاری کند.

اعلام آمادگی هیات تجاری ژاپنی برای سرمایه گذاری در فارس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، هیرانو، روز پنجشنبه در دیدار با استاندار فارس در شیراز افزود: البته هنوز به تصویر دقیقی از اینکه در چه حوزه های می توانیم در این استان فعالیت و همکاری داشته باشیم نرسیده ایم اما پس از این سفر نمایندگان شرکت برای بررسی دقیق تر زمینه های همکاری به این استان سفر خواهند کرد.
    وی ادامه داد: شرکت جی.اف.ای در زمینه های مختلف صنایع فلزی، معدنی، توریست، بیمارستانی، دارو و حمل و نقل فعالیت دارد و می تواند در این استان با توجه به ظرفیت ها اقدام به سرمایه گذاری کند.
    او اظهار کرد: قطعا با رفع کامل تحریم های ایران، زمینه برای سرمایه گذاری بیش از پیش فراهم خواهد شد.
    هیرانو، ضمن دعوت از استاندار فارس برای سفر به کشور ژاپن، ابراز امیدواری کرد که سفرش به استان فارس و شهر شیراز و همچنین سفر استاندار به کشور ژاپن بتواند زمینه گسترش همکاری های دو طرف را فراهم کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها