عصر خودرو

وزیر صنعت در همایش روز حمایت از صنایع کوچک؛

استفاده ۱۲ هزار واحد کوچک و متوسط صنعتی از طرح رونق تولید

عصر بازار- به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت بیش از ۱۲ هزار واحد کوچک و متوسط صنعتی در سال ۹۵ از طرح رونق تولید استفاده کردند.

استفاده ۱۲ هزار واحد کوچک و متوسط صنعتی از طرح رونق تولید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، محمدرضا نعمت زاده در همایش بزرگداشت روز حمایت از صنایع کوچک که با تاکید بر تولید ملی، اشتغال و ساخت ایران در تهران برگزار شد، در سخنان کوتاهی اظهار کرد: پیگیری و تصویب 21 مردادماه به عنوان روز حمایت از صنایع کوچک در دولت یازدهم اتفاق افتاد که نشانگر تاکیدات این دولت بر حوزه تولید، اشتغال و صنایع بود.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت با قابل تقدیر توصیف کردن طرح رونق تولید، گفت:  بیش از 12 هزار واحد کوچک و متوسط صنعتی در سال 95 از طرح رونق تولید استفاده کردند.

    نعمت زاده با تأکید بر گنجانده شدن بازسازی و نوسازی صنایع کوچک و متوسط علاوه بر سرمایه در گردش در طرح رونق تولید، عنوان کرد:  تحت پوشش قراردادن صنوف تولیدی نیز در دستور کار طرح رونق تولید است.

    وی یکی از مهمترین مزایای ادغام وزارتخانه‌های بازرگانی و صنایع و معادن را نگاه یکسان به همه تولید کنندگان دانست و افزود: باقیماندن وزارت صنعت معدن و تجارت به شکل کنونی بسیار مهم است و بیشتر کشورهای صنعتی به همین شکل تجمیع شده کار می کنند.

    نعمت زاده  در پایان تولید کالای کیفی و با قیمت مناسب را یک عبادت توصیف کرد و گفت:  مصوبات دولت یازدهم در راستای حمایت از تولید و اشتغال قابل تقدیر بود. همچنین ارایه خدمات  به سرمایه گذاران را در دستور کار دولت یازدهم قرار داده بودیم.

    برچسب ها