عصر خودرو

وزیر بازرگانی پاکستان:

هفته آینده به تهران سفر می کنم

عصر بازار- وزیر بازرگانی پاکستان اعلام کرد روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده(۸ و ۹ دی) به تهران سفر خواهد کرد و گفت و گو با مقام های ایرانی ذیربط درخصوص موضوع های مهمی از جمله قرارداد تجارت آزاد(FTA) و فعال سازی کانال های بانکی بین دو کشور، از مهم ترین اهداف این سفر خواهد بود.

هفته آینده به تهران سفر می کنم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، 'خرم دستگیر خان' روز پنجشنبه  گفت: این سفر در مجموع با هدف گسترش همکاری های تجاری و اقتصادی میان ایران و پاکستان انجام می شود.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک انتظار شنیدن خبرهای خوبی درباره فعال شدن کانال های بانکی بین دو کشور داریم گفت: تا به اینجای کار پیشرفت خوبی در خصوص قرارداد تجارت آزاد میان دو کشور انجام شده و امیدواریم این قرارداد تا پایان سال 2017 میلادی بین ایران و پاکستان نهایی شود که البته زمان یک سال برای نهایی شدن چنین قرارداد مهمی، یک زمان منطقی و قابل قبول است.
خرم دستگیرخان با اشاره به تاکید سران دو کشور برضرورت افزایش مبادلات تجاری، گفت: به شدت دنبال این هستیم تا طرح پنج ساله توسعه اقتصادی میان دو کشور پیشرفت قابل قبول داشته باشد.
وی تاکید کرد: می خواهم اطمینان بدهم که هرگونه مانعی در برابر امضای قرارداد تجارت آزاد میان ایران و پاکستان به سرعت برطرف خواهد شد.

برچسب ها