عصر خودرو

حضور سازمان منطقه آزاد اروند در نمایشگاه کیش اینوکس

عصر بازار- سازمان منطقه آزاد اروند برای هشتمین سال متوالی در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و توسعه ایران (کیش اینوکس ) حاضر خواهد شد.

حضور سازمان منطقه آزاد اروند در نمایشگاه کیش اینوکس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، محمد رضا معتمدی، معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به حضور این سازمان در نمایشگاه کیش اینوکس عنوان کرد: برگترین سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در کشور با حضور در این نمایشگاه با ظرفیت های سرمایه گذاری این سازمان در بخش های صنعت، تجارت و گردشگری آشنا شده و راهکارهای ایجاد تعامل و مشارکت با پروژه ها و طرح های اقتصادی در این منطقه را بررسی خواهند کرد.

    وی با بیان اینکه منطقه آزاد اروند، از نظر ساختار جمعیتی، بزرگ ترین منطقه از میان مناطق آزاد کشور محسوب می شود افزود: خوشبختانه در سالهای اخیر فعالت های بسیاری در بخش های مختلف سرمایه گذاری این سازمان صورت گرفته و اقدامات اولیه در جهت حضور و فعالیت این شرکت ها  نیز در حال انجام گرفتن است و تفاهم نامه هایی با شرکت های این کشورها بسته شده است که به زودی شاهد فعالیت رسمی آنها خواهیم بود.

    وی با اشاره به آثار مثبت حضور این سازمان در نمایشگاه کیش اینوکس تصریح کرد: در کنار مشکلات و معضلاتی که پس از گسترش منطقه، با آن روبرو شدیم، حضور در چنین نمایشگاهایی باعث ایجاد حس پویایی در فضای کسب و کار این منطقه خواهد بود.

    وی عنوان کرد: هدف ما جذب و تشویق  شرکت‌های خارجی به منظور فعالیت و انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه آزاد اروند است  و ما در آغاز  دوران پسابرجام، اولین تاثیر آن  را در این منطقه شاهد هستیم.

    سازمان منطقه آزاد اروند در تاریخ دهم تا سیزدهم آبان ماه سال جاری در نمایشگاه کیش اینوکس ( فرصت های سرمایه گذاری ) که در جزیره کیش برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

    برچسب ها