عصر خودرو

سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌کند؛

طرح آموزش و توسعه ۵۰۰ مدیر تراز جهانی

عصر بازار- سازمان مدیریت صنعتی با همکاری مدارس بین‌المللی پرورش مدیر در تراز جهانی اقدام به اجرای طرح آموزش و توسعه پرورش مدیران کلاس جهانی کرده است.

طرح آموزش و توسعه ۵۰۰ مدیر تراز جهانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با همکاری سازمان مدیریت صنعتی به عنوان یکی از پیشگام‌ترین نهادهای آموزشی و پرورشی در ایران با همکاری مدارس بین‌المللی پرورش مدیر در تراز جهانی در راستای تحقق اهداف سند چشم انداز20 ساله، سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی و به منظور پاسخگویی و بهره‌مندی از کلیه امکانات منابع مالی و به‌ویژه سرمایه‌های علمی و انسانی کشور، توسعه ظرفیت مدیریت اقتصادی و صنعتی، توسعه کارآفرینی، مبنا قراردادن رشد بهره‌وری در اقتصاد با تقویت عوامل تولید، توانمندسازی نیروی کار، تقویت رقابت‌پذیری، توسعه صنایع دانش‌بنیان و سهم‌بری عادلانه عوامل در زنجیره تولید با تکیه بر مصرف متناسب با نقش آنها در ایجاد ارزش به‌ویژه با افزایش سهم سرمایه انسانی از طریق مدیریت استعدادها، ارتقای آموزش مهارت و خلاقیت اقدام به اجرای طرح آموزش و توسعه پرورش مدیران کلاس جهانی مبادرت کرده است.
    لازم به ذکر است، این طرح با حمایت مادی و معنوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) براساس قانون تأسیس اساسنامه و ماده 8 که سرمایه‌گذاری توسعه ظرفیتی مدیریت کشور را مورد تأکید قرارداده است، اجرا خواهد شد.
    طی مطالعات انجام شده توسط سازمان مدیریت صنعتی درخصوص تعیین شایستگی‌های مدیران در فضای جهانی، 110 مدل شایستگی بررسی شده است. طی این فرایند با مشارکت اندیشمندان مدیریت، صاحبنظران و خبرگان مشهور در زمینه رهبری سازمانی، مدل‌های شایستگی بنگاه‌های جهانی و ایرانی تدوین شد که فهرستی مشتمل بر 775 شایستگی مشترک از مجموع مدل‌ها استخراج و در 28 عنوان نیز دسته‌بندی گردید و درنهایت براساس 13 شایستگی، این دوره تدوین گردید.
    همچنین به منظور معرفی طرح فوق، همایشی به صورت رایگان در تاریخ 27 شهریورماه سال 95 از ساعت 17 الی 19 در مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی برگزار خواهد شد. بنابراین علاقه‌مندان در صورت تمایل به شرکت در همایش برای ثبت‌نام با شماره‌ 22043005 داخلی 323 یا خط مستقیم 22052095 تماس حاصل کنند.

    برچسب ها