عصر خودرو

روز گذشته انجام شد;

سفر هیئت ۱۹ نفره صادرکنندگان پاکستانی به تهران

عصر بازار- یک هیئت تجاری ۱۹ نفره متشکل از صادر کنندگان محصولات نساجی، چرم و کالاهای کشاورزی، کالاهای پزشکی و جواهرات پاکستان به منظور تقویت مناسبات تجاری به ایران سفر کرد.

سفر هیئت ۱۹ نفره صادرکنندگان پاکستانی به تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، یک هیئت تجاری 19 نفره متشکل از صادر کنندگان محصولات نساجی، چرم و کالاهای کشاورزی، کالاهای پزشکی و جواهرات به سرپرستی رئیس سازمان توسعه تجارت پاکستان به منظور تقویت مناسبات تجاری به ایران سفر کردند.

    بر اساس این گزارش روز پنجشنبه نظر محمد رنجها، رایزن بازرگانی سفارت پاکستان در تهران و اعضای این هیئت با معاون رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران دیدار کردند.

    مهدی جهانگیری ضمن خوش آمدگویی به این هیئت گفت، دو کشور از روابط خوبی برخوردارند و می خواهند مبادلات تجاری در زمینه مهندسی را افزایش دهند.

    وی افزود: «ما می توانیم تجارت، حمل و نقل و بنادر را گسترش دهیم. همکاری های ما در زمینه برق می تواند نقش مهمی ایفا نماید.»

    وی افزود، پاکستان می تواند برنج، انبه و نارنگی به ایران صادر نماید.

    «در طرف ما اتاق تهران بزرگترین نهاد بخش خصوصی است و ما حداکثر تلاشمان را برای رفع تمام موانع به منظور گسترش تجارت بین ایران و پاکستان انجام خواهیم داد. حداکثر تلاش ممکن صورت خواهد گرفت تا سرمایه گذاری افزایش یابد و ورود سرمایه گذاران پاکستانی به ایران تسهیل شود.»

    در این دیدار، رئیس سازمان توسعه تجارت پاکستان نسبت به برپایی نمایشگاه تک کشوری در شهر کراچی یا لاهور ابراز تمایل کرد.

    جهانگیری گفت، به عنوان یکی از اعضای اتاق این پیشنهاد را به بخش های مربوطه منعکس خواهم کرد و پیشنهاد مذکور را برای سازماندهی نمایشگاهی در پاکستان دنبال خواهم نمود.

    برچسب ها