عصر خودرو

سهام های پرهیاهو در سال ۲۰۱۶

عصر بازار- تنها در چند هفته آینده، سه ماه سوم سال میلادی نیز به پایان خواهد رسید. این در حالی است تمام پیش بینی هایی که در سال ۲۰۱۵ صحیح از آب در آمده بود، در سال جاری اشتباه بوده است. درواقع برای برخی سرمایه¬گذاران هیجان سرمایه‌گذاری از بین رفته است و به جای آن ترس از دست دادن سرمایه به دلشان نشسته است.

سهام های پرهیاهو در سال ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، به نقل از وب‌سایت «ام اس ان»، در همین حال برخی از سرمایه گذاران هم امید خود را به ماه های پایانی سال بسته اند. البته با توجه به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا باید منتظر تاثیرات شدید این انتخابات بر بازار سهام در ماه‌های پایانی امسال باشیم.
    در اینجا ما به شرکت های سهامی پرهیاهو در ماه های طی شده سال 2016 نگاهی می کنیم که پیش بینی می شود در ماه های پایانی سال با توجه به انتخابات، بازارشان گرم یا سرد شود.
    شرکت (OKE) Oneok ‌: این شرکت از ژانویه تاکنون صعودی 80 درصدی را در سود سهام خود تجربه کرده است و در واقع 45 دلار برای هر معامله به دست آورده است. باید دید در سه ماه پایانی امسال روند صعودی این سهام ادامه پیدا می کند یا با رشد انرژی های تجدیدپذیر باید منتظر سقوط سهام این شرکت گاز باشیم. البته طبق پیش‌بینی ها صعود سهام این شرکت چندان قطعی نیست.
    شرکت مک دونالد (MCD) : بزرگترین فست فود زنجیره ای جهان با بیش از 100 میلیارد دلار سرمایه در سال گذشته در حدود 20 درصد رشد داشته و قیمت سهام آن به 119 دلار رسیده است. انتظار می رود سهام این شرکت نیز در ماه های پایانی امسال با تغییراتی مواجه شود که این تغییرات تا حدودی مثبت تلقی می شود. درواقع مک دونالد می تواند از انتخاب های خوب برای سرمایه گذاری باشد.
    شرکت داروسازی :(EGRX) Eagle شرکت Eagle در اواسط جولای 2014 برای هر سهم قیمت 14 دلار را ثبت کرد که این رقم در جولای 2015 به 91 دلار رسید. روند سوددهی این شرکت با بالا و پایین‌هایی در سال 2016 نیز ادامه داشته است اما به هر صورت باید منتظر تاثیر نتایج انتخابات بر بازار این سهام باشیم. البته با توجه به شرایط سوددهی ضعیف تر و نوسانات ارزش سهام این شرکت در سال 2016 نسبت به سال های گذشته، نمی‌توان سهام آن را به عنوان پربازده انتخاب کرد.
    شرکت :Tronc (TRNC) این شرکت در دو سوم سال جاری برای هر سهم حدود 15 دلار قیمت داشته است. در حال حاضر این مبلغ چندانی نیست اما کارشناسان پیش بینی می کنند با توجه به شرایط بازار و روند صعودی این شرکت، می تواند در سال 2019 از پرسودترین شرکت‌های بورسی در وال استریت باشد

    برچسب ها