عصر خودرو

صدوهفدهمین کارگزاری به عضویت فرابورس درآمد

آغاز به کار رسمی کارگزاری پویش البرز

عصر بازار- با عضویت کارگزاری جدید پویش البرز در فرابورس و فعال شدن ایستگاه‌ معاملاتی آن، تعداد کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران به ۱۱۷ کارگزاری رسید.

آغاز به کار رسمی کارگزاری پویش البرز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در مراسم گرامیداشت عضویت کارگزاری پویش البرز، کمال خانزاده مدیرعامل این کارگزاری درباره روند تشکیل این مجموعه گفت: با مشارکت بیمه البرز درخواست تاسیس کارگزاری پویش البرز را به سازمان بورس دادیم و در مهرماه 1401 موافقت اصولی آن را اخذ کردیم.

    به گفته خانزاده در شهریور 1402 شرکت کارگزاری پویش البرز در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و دوازدهم اسفندماه جاری نیز مجوز فعالیت آن از سازمان بورس و اوراق بهادار اخذ شد.

    مدیرعامل این مجموعه در خصوص اهداف و برنامه‌های کارگزاری پویش البرز، اظهار کرد: تلاش داریم با استفاده از ابزارهای نوین معاملاتی به سرمایه‌گذاران خدمات‌رسانی کرده و در چشم‌انداز 5 ساله نیز بتوانیم جزو کارگزاری‌های موثر بازار سرمایه باشیم.

    خانزاده افزود: شرکت بیمه البرز به عنوان سرمایه‌گذار اصلی این کارگزاری نیز قصد دارد به سمت توسعه ابزارهای مالی صنعت بیمه حرکت کند و از اوراق بهادار بیمه‌ای و سایر ابزارها در جهت متنوع‌سازی بازار سرمایه بهره گیرد.

    برچسب ها