عصر خودرو

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تشریح کرد:

امنیت در سرمایه‌گذاری، مهم‌ترین مزیت بورس

عصر بازار- دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با تاکید بر این که ایجاد یک بازار سرمایه قوی و کارآمد زیرساخت اساسی تامین مالی بلندمدت هر کشور را تشکیل می‌دهد، گفت: یکی از مهم‌ترین مزایای بورس، امنیت در سرمایه‌گذاری است.

امنیت در سرمایه‌گذاری، مهم‌ترین مزیت بورس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، یعقوب رضازاده تاکید کرد: سرمایه‌گذاران به امنیت اقتصادی و ثبات در بازار و حمایت نیاز دارند و برقراری ثبات در بازار از جمله مسائلی است که با کمک و حمایت دولت می‌توان به رونق در بازار سرمایه رسید.

    نماینده مردم سلماس در مجلس، با اشاره به اتفاقات سال 99 برای بازار سرمایه، عنوان کرد: مهمترین نکته در بازار وجود امنیت و اطمینان بخشی و از همه مهم‌تر پیش‌بینی پذیر بودن اقتصاد کشور است که به نظر می‌رسد برخی اتفاقات و تصمیم‌های ناگهانی تاثیر بسیار منفی بر روند رو به رشد اقتصاد به خصوص بازار سرمایه می‌گذارد.

    امنیت در سرمایه‌گذاری

    رضازاده با تاکید بر این که ایجاد یک بازار سرمایه قوی و کارآمد زیرساخت اساسی تامین مالی بلندمدت هر کشور را تشکیل می‌دهد، گفت: یکی از مهم‌ترین مزایای بورس، امنیت در سرمایه‌گذاری است. امکان سرمایه‌گذاری و تامین منابع مالی برای پروژه‌های مهم در کشور از خصوصیات بازار سرمایه است که کمک به رشد اقتصاد کشورها کرده و تأثیر مثبتی در اقتصاد دنیا دارد.

    هدایت سرمایه‌ها به سمت تولید

    دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اگر دولت و مجلس حمایت‌های مستمر و پایداری از بازار سرمایه در بودجه و برنامه 5 ساله توسعه داشته باشند، به طور قطع سرمایه‌های خرد مردم به سمت بازار سرمایه هدایت شده و پس از آن در جهت بهبود بخش تولیدی حرکت خواهد کرد. این به شرطی است که سرمایه‌های مردم در یک فضای کاملا سالم سرمایه‌گذاری شود.

    رضازاده خاطرنشان کرد: نقش دولت در حفظ سرمایه‌های مردم بسیار مهم است بنابراین امنیت سرمایه‌گذاری و امنیت اجتماع باید وجود داشته باشد.

    برچسب ها