عصر خودرو

در آیین افتتاحیه کیش اینوکس مطرح شد؛

جمع‌آوری یک کلونی از فعالان اقتصادی به منظور توسعه و نوآوری سطح اقتصادی

عصر بازار- آیین افتتاحیه دهمین نمایشگاه کیش اینوکس با حضور جمعی از مدیران بازار سرمایه و نهادهای مالی کشور هم‌اکنون در سالن همایش‌های کیش در حال برگزاری است.

جمع‌آوری یک کلونی از فعالان اقتصادی به منظور توسعه و نوآوری سطح اقتصادی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و پانزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور KishINVEX 2023 عصر امروز دوشنبه 15 آبان در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش افتتاح شد.

    رویداد کیش اینوکس 2023 از تاریخ 15 تا 18 آبان سال جاری با حضور شرکت های داخلی و بین المللی در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

    رحیم سرهنگی مدیرعامل منطقه آزاد کیش، در آیین همایش نمایشگاه کیش اینوکس، اظهار کرد: دهمین نمایشگاه کیش اینوکس با سال قبل تفاوت دارد، زیرا یک دهه از برگزاری این نمایشگاه گذشته و به یک بلوغ رسیده است.

    او افزود: نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که امسال سازمان بورس، بیمه مرکزی، بانک مرکزی و مناطق آزاد تجاری در این نمایشگاه حضور دارند و برنامه‌های خود را عرضه خواهند کرد.

    رئیس مناطق آزاد گفت: آن چیزی که در این نمایشگاه به دنبال آن هستیم جمع‌آوری یک کلونی از فعالان اقتصادی به منظور توسعه و نوآوری سطح اقتصادی است‌.

    سرهنگی گفت: توسعه آن جایی که حضور گرم سفرای کشورهای بریکس که اکنون در نمایشگاه حضور دارند سبب رونق و شکوفایی نمایشگاه و اقتصاد می‌شود.

    او افزود: در تلاش هستیم که این نمایشگاه را به یک مجمع بزرگ در غرب آسیا تبدیل کنیم، اعتقاد داریم که کیش اینوکس در جزیره کیش ، همه چیزهایی که لازم است از جمله حضور کشورهای قدرتمند را دارا است ، در همین راستا امسال از سفرای کشورهای عضو بریکس دعوت کردیم.

    مدیر عامل منطقه آزاد کیش در پایان گفت: در جزیره کیش و سازمان منطقه آزاد کیش هر آنچه برای میزبانی برگزاری رویدادهای اقتصادی لازم است را فراهم خواهیم کرد.

    برچسب ها