عصر خودرو

در یازدهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری کیش انجام شد؛

۳۵۰ ملاقات تجاری و اقتصادی در اینوکس کیش

عصر بازار- مدیرعامل منطقه آزاد کیش از انجام ۳۵۰ ملاقات تجاری و سرمایه گذاری در جریان برگزاری رویداد اینوکس کیش خبر داد و آن را نشانه اهمیت، موفقیت و نقش این رویداد در جذب سرمایه های داخلی و خارجی، ایجاد فرصتهای اقتصادی و رونق تولید در کشور و جزیره کیش ارزیابی کرد.

۳۵۰ ملاقات تجاری و اقتصادی در اینوکس کیش
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، غلامحسین مظفری در حاشیه یازدهمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و ششمین نمایشگاه بانک، بورس، بیمه و خصوصی سازی با عنوان ( اینوکس کیش 2019 ) افزود: این رویداد مهم اقتصادی به رغم تحریمهای ظالمانه آمریکا امسال نسبت به سالهای قبل از رونق بیشتری برخوردار بود.

        وی برگزاری 35 نشست تخصصی، انجام 350 ملاقات تجاری و  ارائه 70 سخنرانی را از شاخصه ها و ویژگیهای رویداد اینوکس کیش عنوان و ابراز امیدواری کرد که این رویداد دستاوردهای خوبی برای اقتصاد کشور داشته باشد.

    مظفری یکی از مهمترین اهداف اینوکس کیش را معرفی ظرفیت ها و فرصت اقتصادی در سطح ملی و بین المللی اعلام کرد و افزود: راه برون رفت از شرایط خاص و سختی که به ما تحمیل شده، تکیه بر توان داخلی و بهره وری از ظرفیتهای ملی و به کارگیری سرمایه ها است و در قالب اینوکس کیش گامهای عملی در زمینه برداشته شده است.

    ظرفیتها و فرصتها تبیین شده برای میهمانان داخلی وخارجی جذاب بود

    مدیر عامل منطقه آزاد کیش در ادامه  این مصاحبه افزود: در قالب اینوکس کیش 2019 و در خلال نشستهای تخصصی و ملاقاتهای متعدد ظرفیتها و فرصت های سرمایه گذاری کشور معرفی و تبین شد، که برای مهمانان خارجی و شرکت کنندگان در این رویداد بسیار جذاب و قابل توجه بود،  همچنین سرمایه گذاری انجام شده در این منطقه آزاد برای بسیاری از میهمانان داخلی نیز تازگی داشت و نشان داد که برگزاری رویدادهای اقتصادی برای رشد و توسعه کشور و بهره برداری از قابلیت های اقتصادی لازم است.

    مظفری اضافه کرد: رویداد اینوکس 2019 کیش شامل یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس بانک، بیمه و خصوصی‌سازی نشان دهنده انسجام بیشتر در شرایط سخت و دشوار است  و ثابت می کند که با مدیریت و تدبیر و استفاده از ظرفیت داخلی می توانیم بخوبی این پیچ تاریخی را عبور کنیم

        دبیرخانه کیش "اینوکس" در کیش تاسیس می شود:

    مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش ضمن تاکید بر استمرار و تقویت هرچه بیشتر رویداد اقتصادی کیش اینوکیس به عنوان یک راهبرد، از اقدمات انجام شده برای تاسیس دبیرخانه دائمی کیش اینوکس در این جزیره خبر داد و افزود: گزارشها و عملکرد و تصمیات رویداد اینوکس ظرف  سه یا شش ماه آینده توسط  دبیرخانه همایش اعلام و به عنوان مبنایی برنامه ریزی آینده مورد استفاده قرار می گیرد.

    وی در ادامه ضمن تقدیر از رئیس کل بیمه مرکزی  توضیح داد: بیش از 60% ظرفیت بیمه کشور در این نمایشگاه حضور داشت و مجموعه بانک ها، مجموعه موسسه های بزرگ سرمایه گذار در این رویداد مشارکت کردند.

    مدیرعامل منطقه آزاد کیش همچنین از امضای تفاهمنامه توسعه همکاری های مشترک در زمینه ترویج و نهادینه سازی کارآفرینی و نوآوری و فنآوری در جامعه با سازمان ملی کارآفرینی ایران به عنوان یکی از دستاورده های رویداد اینوکس کیش خبر داد.

    غلامحسین مظفری، برگزاری رویدادهای مختلف ملی و بین المللی بوِیژه  اینوکس 2019  در منطقه آزاد کیش را نشان دهنده پویایی و قابلیتهای این منطقه عنوان کرد و افزود: در این منطقه آزاد تاکنون بیش از 500 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است که این رقمی قابل توجه است.

    وی همچنین اعلام کرد: هم اکنون نیز 30 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در کیش  درحال انجام است که این رقم بیش از یک سوم بودجه عمرانی کشور است.

    مدیرعامل منطقه آزاد کیش در پایان آمادگی این  منطقه آزاد  را برای جذب و حمایت هرچه بیشتر از سرمایه گذاران اعلام کرد.

    یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس 2019 ) عصر (دوشنبه) با مشارکت 300 شرکت داخلی و خارجی در جزیره کیش گشایش یافت. این نمایشگاه تا 30 آبان ماه به مدت چهار روز در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش دایر است.

    در این نمایشگاه هیات‌های اقتصادی و دیپلماتیک بیش از  15 کشور جهان، 40 مشارکت‌کننده بین المللی از 25 کشور و 260 مشارکت‌کننده داخلی در این رویداد حضور دارند.

    برچسب ها