عصر خودرو

اطلاعیه وزارت جهاد کشاورزی:

وزیر جهاد کشاورزی مرجع اعلام قیمت محصولات اساسی کشاورزی است

عصر بازار- روابط‌ عمومی وزارت جهادکشاورزی در واکنش به اظهارنظر و بیان غیررسمی قیمت محصولات از سوی برخی افراد و رسانه‌ها، اعلام کرد: مرجع رسمی تعیین و ابلاغ قیمت مصوب محصولات اساسی کشاورزی، شورای عالی قیمت‌گذاری به ریاست وزیر است.

وزیر جهاد کشاورزی مرجع اعلام قیمت محصولات اساسی کشاورزی است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی در اطلاعیه‌ای در پاسخ به اظهار نظر برخی افراد حقیقی و حقوقی در مورد قیمت مصوب محصولات اساسی کشاورزی و پیش دستی در اعلام قیمت این قبیل محصولات از جانب افراد و رسانه‌ها درخواست کرد که از اظهارنظر و بیان غیررسمی قیمت محصولات اساسی کشاورزی خودداری کنند.

    وزارت جهادکشاورزی تاکید کرد: مرجع رسمی تعیین و ابلاغ قیمت مصوب محصولات اساسی کشاورزی، شورای عالی قیمت‌گذاری به ریاست (محمد علی نیکبخت) وزیر جهادکشاورزی است.

    در این اطلاعیه آمده است: به این وسیله از همه رسانه‌های مکتوب و فضای مجازی درخواست دارد از اظهار نظر شتاب‌زده و اعلام قیمت‌ غیررسمی خودداری کنند. بر اساس قانون؛ ابلاغ قیمت مصوب توسط وزیر جهادکشاورزی در موعد مقرر به اطلاع می‌رسد و هر گونه گمانه‌زنی و طرح قیمت از سوی سایر اشخاص حقیقی و حقوقی فاقد وجاهت است و اسباب آشفتگی اذهان کشاورزان و جامعه را فراهم می‌کند.

    برچسب ها