عصر خودرو

برنامه ریزی برای ایجاد ۱۵۰ هزار شغل پایدار در کشور

عصر بازار- دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی کشور از برنامه ریزی برای ایجاد ۱۵۰ هزار شغل پایدار در کشور در سال جاری خبرداد.

برنامه ریزی برای ایجاد ۱۵۰ هزار شغل پایدار در کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، احسان فرهی دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی کشور در نشست توانمند سازی دبیران اقتصاد مقاومتی سراسر کشور در شیراز گفت: این همایش با هدف توجیه و تشریح برنامه‌های اشتغالزایی در سال جاری و نحوه جذب منابع اعتباری در حوزه مشاغل خرد و خانگی برگزار شده است تا کمکی برای تحقق برنامه امسال یعنی فراهم کردن 150 هزار شغل پایدار در سطح کشور باشد.

    وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف و متنوع در حوزه اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: در سال 1402 یک ایده و مدل جدیدی پیگیری خواهد شد و آن هم در حوزه خوشه سازی و راهبری شغلی است که به این طرح محوری در این نشست و دوره توانمند سازی به صورت ویژه پرداخته خواهد شد.

    وی از دیگر بخش‌های این دوره توانمند سازی به طرح جهش صندوق‌های قرض الحسنه، طرح خوشه سازی محصولات، اختصاص تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی، اصلاح سامانه اقتصاد مقاومتی، طرح حاتم (تولید گوشت قرمز) و ... اشاره کرد. فرهی با اشاره به میزبانی شهر شیراز گفت: فارس در حوزه اقتصاد مقاومتی یکی از استان‌های برتر و شاخص کشور است و این میزبانی باعث شده اقدامات این استان به عنوان یک الگو‌ بررسی و معرفی شود.

    برچسب ها