عصر خودرو

معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:

پرداخت ۱۰۰ درصدی پول کلزا کاران

عصر بازار- مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از واریز مبلغ ۶۵۹ میلیارد تومان کل باقی‌مانده مطالبات کلزاکاران کشور خبر داد و گفت: به این ترتیب، ۱۰۰ درصد پول خرید تضمینی دانه‌ روغنی کلزا به کشاورزان پرداخت شد.

پرداخت ۱۰۰ درصدی پول کلزا کاران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، «سید سعید راد» با اعلام این که از ابتدای سال جاری تاکنون، 100 هزار تن کلزا به ارزش کلی دو هزار و 154 میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شده است، افزود: با پرداخت مابقی مطالبات کلزا کاران، حساب این عزیزان به صورت کامل تسویه شد.

    معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به افزایش قیمت خرید تضمینی کلزا از هر کیلوگرم 15 هزار تومان به 23500 تومان، اظهار کرد: با این وجود، مابه‌التفاوت 8500 تومانی قیمت جدید کلزا نسبت به قیمت قبلی این محصول، به حساب کشاورزانی که محصول خود را به این شرکت تحویل داده بودند، به صورت تمام و کمال واریز شد.

    راد، با تاکید بر این که افزایش قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی از جمله گندم و کلزا در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از تولید داخلی به اجرا درآمده است، گفت: رهاورد این اقدام، کمک به تأمین امنیت پایدار غذایی کشور از طریق ترغیب و تشویق کشاورزان به کشت این محصولات است.

    برچسب ها