عصر خودرو

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان:

مهم‌ترین عامل در تعامل با بانک‌های اروپایی شناخت و برنامه‌ریزی است

عصر بازار- دکتر عباس عسکرزاده، مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان گفت: برگزاری دومین همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا زمینه‌های برای شناخت طرفین برای برنامه‌ریزی برای تعاملات تجاری و بانکی است.

مهم‌ترین عامل در تعامل با بانک‌های اروپایی شناخت و برنامه‌ریزی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، عسکرزاده در حاشیه این همایش با بیان این مطلب افزود: برداشته‌شدن تحریم‌ها یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید و بزرگ‌ترین پیروزی کشور محسوب می‌شود.

    وی تصریح کرد: با توجه به قطع همکاری‌ها با بانک‌های بین‌المللی و اروپایی در طول سال‌های تحریم، شناخت طرفین از هم بسیار کم ‌شده بود، بنابراین با اجرایی‌شدن برجام باید نسبت به شناخت دوطرفه و بعد از آن برداشتن گام‌های اساسی و استفاده از ظرفیت‌های این توافق برنامه‌ریزی کرد.
    مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان تأکید کرد: برگزاری دومین همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا در تهران و با مدیریت پژوهشکده پولی و بانکی و بانک مرکزی  نشان‌دهنده قدرت ملی ایران است و سرآغازی برای شناخت بهتر و حرکت اصولی در تعاملات بین‌الملل است.
    دومین همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا طی روزهای 15 تا 17 اسفندماه سالجاری با حضور مهمانان داخلی و خارجی در هتل اسپیناس پالاس برگزار می شود .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها