عصر خودرو

نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

سود هر سهم "ساینا" ۲۰۸ درصد افزایش یافت

عصر بازار- شرکت صنایع بهداشتی ساینا در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲ هزار ۶۱۵ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۸۵۰ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۲۰۸ درصدی برخوردار است.

سود هر سهم "ساینا" ۲۰۸ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت صنایع بهداشتی ساینا با سرمایه 100 میلیارد ریال، صورت‌های مالی 12 ماهه دوره مالی منتهی به 30 آذر 1398 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    شرکت صنایع بهداشتی ساینا در دوره یاد شده، مبلغ 261 میلیارد 529 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 2 هزار و 615 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش 208 درصدی برخوردار است.

    شرکت صنایع بهداشتی ساینا افزایش 75 درصدی در فروش را از جمله دلایل افزایش سود هر سهم نسبت به دوره مشابه در سال گذشته اعلام کرده است.

    این شرکت فرابورسی، سود انباشته پایان سال را با افزایش 248 درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، مبلغ 322 میلیارد و 266 میلیون ریال اعلام کرده است.

    "ساینا" در دوره 12 ماهه سال مالی منتهی به آذر 97، به صورت حسابرسی شده، مبلغ 84 میلیارد و 979 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ 850 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

    برچسب ها