عصر خودرو

ارزش بازار "وپترو" به ۷.۶۱هزار میلیارد ریال رسید

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در صورت های مالی ۶ماهه اعلام کرد که ارزش بازار سهام بورسی شرکت به ۷هزار و ۶۱۳میلیارد ریال رسید.

ارزش بازار "وپترو" به ۷.۶۱هزار میلیارد ریال رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در صورت های مالی 6ماهه سود هرسهم را 94ریال اعلام کرد. این شرکت در گزارش 3ماهه رقم سود محقق شده را 64ریال اعلام کرده بود.

    شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی سود عملیاتی دوره 6ماهه را 116میلیارد ریال، سود خالص را 117میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را یک هزار و 162میلیارد ریال منتشر کرده است.

    این شرکت در صورتخلاصه سرمایه گذاری های خود اعلام کرد که پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس با افزایش 5هزار و 68میلیارد و 753میلیون ریال همراه شده است. همچنین بهای تمام شده آن با رشد 361میلیارد ریالی به یک هزار و 512میلیارد ریال بالغ شد. ارزش بازار این شرکت با رشد یک هزار و 63میلیارد ریالی به 7هزار و 613میلیارد ریال رسید.

    طی دوره مورد گزارش، "وپترو" توانست مبلغ 429میلیارد و 422میلیون ریال سهام بورسی خریداری کند. همچنین این شرکت توانست در این 6ماه برخی از سهام بورسی خود را واگذار کند که ارزش آن به 205میلیارد و 286میلیون ریال می رسد و از این محل 136میلیارد و 954میلیون ریال سود واگذاری کسب کرده است.

    شایان ذکر است در برآوردی که شرکت از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی خود برای دوره 9ماهه منتهی به 31اردیبهشت1399 داشته ، اعلام کرد که قصد دارد از ظرفیت های بازار سرمایه در جهت تامین مالی، افزایش سرمایه و انتشار اوراق بدهی استفاده کند.

    برچسب ها