عصر خودرو

صورت های مالی سالانه «قلرست» منتشر شد

عصر بازار- شرکت قند لرستان صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۱تیر۱۳۹۸ را منتشر کرد.

صورت های مالی سالانه «قلرست» منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت قند لرستان در صورت های مالی 12ماهه منتشر شده خود اعلام کرد سودی برای سهامداران شناسایی نکرده است.

    این شرکت در گزارش منتشر شده خود سود عملیاتی را 105 میلیارد ریال، سود خالص را 172میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را 234 میلیارد ریال اعلام کرده است.

    در اهداف و برنامه‌های راهبردی «قلرست» افزایش سود آوری از طریق افزایش سهم تولید تعریف شده است؛ همچنین بازار تامین نیازهای روز مشتریان توانمندسازی منابع انسانی از طریق برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت ارتقای دانش و استفاده از تکنولوژی روز در بخش کشاورزی و صنعت بهبود مستمر و پایدار در کلیه فرآیندهای شرکت است.

    این شرکت به رغم افزایش 20درصدی هزینه ها نسبت به سال قبل، با توجه به کاهش 8 درصد خرید مواد اولیه نسبت به سال قبل و کاهش دوره بهره برداری، 10درصد افزایش خواهد داشت. علاوه بر این «قلرست» با توجه به نیاز نقدینگی، در سال مالی 31تیر1399 نیز معادل سال مالی قبل از تسهیلات بانکی استفاده خواهد شد و پیش بینی می شود در صورت عدم افزایش نرخ کارمزد تسهیلات بانکی، هزینه های مالی افزایش قابل توجهی نداشته باشد.

    این شرکت در برنامه های با اهمیت خود برای دوره 12ماهه منتهی به 31تیر1399 به ادامه مطالعه درمورد افزایش ظرفیت کارخانه اشاره کرده است.

    برچسب ها