عصر خودرو

نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

سود هر سهم "تبرک" ۶۵۳ درصد افزایش یافت

عصر بازار- گروه کارخانجات صنعتی تبرک در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۱۳ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۵ ریال اعلام شده بود، افزایش ۶۵۳ درصدی را نشان می‌دهد.

سود هر سهم "تبرک" ۶۵۳ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، گروه کارخانجات صنعتی تبرک با سرمایه 2 هزار و 231 میلیارد و 504 میلیون ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای 6 ماهه دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1398 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک در دوره یاد شده، مبلغ 252 میلیارد و 289 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 113 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش 653 درصدی برخوردار است.

    شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک افزایش یک هزار و 124 درصدی سود حاصل از فروش سرمایه گذاری ها را از جمله دلایل افزایش 653 درصدی در سود هر سهم اعلام کرده است.

    "تبرک" در دوره 6 ماهه سال مالی منتهی به اسفند 97، به صورت حسابرسی شده، مبلغ 33 میلیارد و 467 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ 15 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

    برچسب ها