عصر خودرو

در گزارش ۶ ماهه اعلام شد:

رشد مطلوب سودآوری در «حآسا»

عصر بازار- شرکت آسیا سیر ارس در صورت های مالی ۶ ماهه سود هرسهم محقق شده را ۶۵ ریال اعلام کرد که این عدد نسبت به سود تحقق یافته ۳۳ ریالی در دوره ۳ ماهه نشان از سودآوری مطلوب این شرکت را دارد.

رشد مطلوب سودآوری در «حآسا»
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت «آسیا سیر ارس» در گزارش منتهی به 31 شهریور 1398 اعلام کرده است که سود عملیاتی به 87 میلیارد ریال و سود خالص آن به 52 میلیارد ریال رسیده است. همچنین سود انباشته پایان دوره این شرکت به 129 میلیارد ریال رسیده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد 126 درصدی همراه شده است.

    این شرکت طی گزارش منتشر شده به تحقق سود 65 ریالی خود اشاره کرده است. گفتنی است، در گزارش 3 ماهه این شرکت سود محقق شده هرسهم 33 ریال اعلام شده بود.

    «حآسا» در تشریح برنامه های با اهمیت خود برای دوره 6ماهه منتهی به 29 اسفند 1398 اعلام کرد که هیات مدیره، مدیرعامل و مدیریت شرکت با توجه به سیاستهای هلدینگ (شرکت توکاریل) عزم راسخ در حفظ ثبات شرکت را دارد و همچنین تامین منافع سهامداران را در برنامه خود قرار داده اند و با دانش و مدیریت و همچنین با استفاده از توانمندیهای شرکت موفق شده اند بحران تورم بی سابقه در بخش ریلی و از جمله افزایش هزینه استفاده از شبکه ریلی را پشت سر گذاشته و به اهداف پیش بینی شده در بودجه برای دوره مالی مورد گزارش دست یابند و درآمدی بالغ بر 964میلیارد و 44میلیون ریال کسب کند که منجبر به رشد 41درصدی درآمد عملیاتی نسبت به دوره مالی مشابه سال 97 شده است.

    از سوی دیگر این شرکت با بالا بردن بهره وری واگنهای ملکی باعث حذف قسمت عمده ای از هزینه اجاره واگنهای استیجاری شده است. در نهایت با توجه به شرایط صنعت حمل و نقل ریلی و قراردادهای این شرکت و نیاز کارفرمایان به خدمات ریلی و همچنین کیفیت مناسب ارایه خدمات توسط شرکت آسیا سیر ارس پیش بینی می شود در طی دوره 6 ماهه آتی سال 1398 نیز بتوان نسبت به تداوم این روند امیدوار ماند.

    «حآسا» با توجه به تایید و قطعی شدن صورتحسابهای دوره مالی شش ماهه اول سال 98 مبلغ 17میلیارد و 958میلیون ریال به درآمد دوره مالی شش ماهه منتهی به 31 شهریور 1398 اضافه شد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو