عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

مروری بر عملکرد ۳ ماهه "غچین"

عصر بازار- مجتمع کشت و صنعت چین چین در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۶۶۵ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳۷۶ ریال اعلام شده بود، افزایش ۷۷ درصدی را نشان می‌دهد.

مروری بر عملکرد ۳ ماهه "غچین"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، مجتمع کشت و صنعت چین چین با سرمایه 180 میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای 3 ماهه دوره مالی منتهی به 31 خرداد 1399 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    مجتمع کشت و صنعت چین چین در دوره یاد شده، مبلغ 119 میلیارد و 617 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 665 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش 77 درصدی برخوردار است.

    مجتمع کشت و صنعت چین چین در سال مالی جاری افزایش سرمایه 80 درصدی را به ثبت رسانده است و با در نظر گرفتن این موضوع، در هر سهم خود افزایش 77 درصدی را اعلام کرده است. همچنین این شرکت افزایش 134 درصدی در فروش را از جمله دلایل اصلی افزایش 218 سود خالص اعلام کرده است.

    "غچین" در دوره 3 ماهه سال مالی منتهی به خرداد 98، به صورت حسابرسی شده، مبلغ 37 میلیارد و 609 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ 376 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

    برچسب ها