عصر خودرو

صورت های مالی یکساله «تپمپی» منتشر شد

عصر بازار- شرکت گروه صنایع پمپ سازی ایران در صورت های مالی ۱۲ماهه خود را منتشر کرد.

صورت های مالی یکساله «تپمپی» منتشر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت گروه صنایع پمپ سازی ایران در اطلاعات و صورت های مالی 12ماهه منتهی به 31خرداد1398 سود هرسهم را 638ریال اعلام کرد.

    این شرکت سود عملیاتی دوره مورد گزارش را 224میلیارد ریال، سود خالص را 300میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را307میلیارد ریال اعلام کرده است.

    «تپمپی» در گزارش منتشر شده پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس با رشد 5میلیارد و 171میلیون ریال همراه شد. از سوی دیگر در پرتفوی بورسی این شرکت ارزش بازار آن با رشد 2میلیارد و 784میلیون ریالی به 7میلیارد و 274میلیون ریال رسید.

    این شرکت کل مبلغ واگذاری دوره یکساله را 19میلیارد و 77میلیون ریال اعلام کرد و سود این واگذاری را 17میلیارد و 174میلیون ریال منتشر کرد. کل بهای تمام شده سهام بورسی خریداری شده نیز 122میلیون ریال منتشر شده است.

    «تپمپی» در این گزارش یکی از برنامه های با اهمیت خود برای دوره 12ماهه منتهی به 31خرداد1399 را تکمیل آزمایشگاه های تست پمپ با ظرفیت تا 8مگاوات اعلام کرد همچنین قصد دارد کوشش بیشتری جهت حضور در بازار پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی داشته باشد تا بتواند قراردادهای با اهمیت اخذ کند. علاوه بر این با بالا بردن ظرفیت تولید در شرکت های زیر مجموعه، بهینه سازی و نوسازی ماشین آلات تولیدی علی الخصوص در شرکت نوید موتور از برنامه های با اهمیت مجموعه است.

    برچسب ها