عصر خودرو

صورت های مالی یکساله «قلرست» منتشر شد

عصر بازار- شرکت قند لرستان صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۱تیر۱۳۹۸ را منتشر کرد.

صورت های مالی یکساله «قلرست» منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت قند لرستان در اطلاعات و صورت های مالی 12ماهه منتهی به 31تیر1398 سود هرسهم را 430ریال منتشر کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی1397 با افت 50درصدی مواجه شده است.

    این شرکت سود عملیاتی دوره مورد گزارش را 105میلیارد و 277میلیون ریال، سود خالص را 172میلیارد و 70میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را 234میلیارد و 350میلیون ریال منتشر کرد.

    اهداف «قلرست» در خصوص تولید و فروش محصولات، افزایش سود آوری از طریق افزایش سهم تولید و بازار تامین نیازهای روز مشتریان توانمند سازی منابع انسانی از طریق برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت ارتقاء دانش و استفاده از تکنولوژی روز در بخش کشاورزی و صنعت بهبود مستمر و پایدار در کلیه فرآیندهای شرکت اعلام شده است.

    از سوی دیگر با توجه به افزایش نرخ مواد اولیه (چغندر) توسط دولت نرخ فروش محصولات هم به تناسب افزایش نرخ عوامل تولید ، افزایش خواهد داشت.

    این شرکت اعلام کرده است علیرغم افزایش 20درصد هزینه ها نسبت به سال قبل، با توجه به کاهش 8درصد خرید مواد اولیه نسبت به سال قبل وکاهش دوره بهره برداری،10درصد افزایش خواهد داشت.

    با توجه به گزارش منتشر شده این شرکت اعلام کرد که افزایش ظرفیت کارخانه از سایر برنامه های با اهمیت برای دوره 12ماهه منتهی به 31تیر13981399 است.

    برچسب ها