عصر خودرو

«شپاکسا» برای ۶ماه فعالیت سود ۷۴۲ریالی اعلام کرد

عصر بازار- شرکت پاکسان در صورت های مالی ۶ماهه، سود هرسهم را ۷۴۲ریال اعلام کرد.

«شپاکسا» برای ۶ماه فعالیت سود ۷۴۲ریالی اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت پاکسان در اطلاعات و صورت های مالی 6ماهه منتهی به 31خرداد1398، سود هرسهم را 742ریال اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال مالی1397 معادل 310درصد افزایش یافته است.

    در این گزارش سود عملیاتی یک هزار و 51میلیارد ریال، سود خالص 800میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره یک هزار و 237میلیارد ریال منتشر شده است.

    فروش «شپاکسا» در این دوره به 48هزار و 937تن انواع محصولات به ارزش 3هزار و 803میلیارد و 828میلیون ریال بالغ شده که سود ناخالص از این محل به یک هزار و 108میلیارد ریال رسیده است.

    این شرکت پیش بینی کرده است که برای دوره مالی 6ماهه منتهی به 30آذر1398، فروش خود را به 88هزار و 308تن و به مبلغ 7هزار و 890میلیارد و151میلیون ریال برسد.

    در اهداف این شرکت اعلام شده است که با توجه به باورها و پیش بینی فعلی مدیریت، تحقق اهداف فروش براساس پیش بینی برای سال مالی منتهی به 30آذر1398 با توجه به افزایش نرخ های تصویب شده برای محصولات نهایی و همچنین به کارگیری حداکثر توان رقابتی و حضور فعال در بازار، قابل دستیابی خواهد بود، شایان ذکر است با توجه به برخی ریسک ها و مفروضات غیر قطعی نتایج واقعی ممکن است متفاوت از نتایج مورد انتظار باشد.

    نرخ خرید مواد اولیه در سال مالی منتهی به 30آذر1398 با توجه به تغییرات نرخ ارز و شرایط تورمی بازار پیش‌بینی می‌شود که حدود 10 تا 15 درصد نسبت به آخرین خریدهای سال جاری افزایش داشته باشد که با توجه به شرایط حاکم بر فضای اقتصادی کشور، ممکن است نتایج، خارج از انتظارات فعلی باشند.

    سایر برنامه های اعلام شده این شرکت که مهم‌ترین استراتژی آن است شامل: 1- تولید مواد اولیه وارداتی در داخل شرکت جهت صرفه جویی ارزی و کاهش اثر تحریم‌ها است که در چند زمینه نیز موفق به تولید مواد اولیه مورد نیاز شده ایم. 2- افزایش سهم بازار محصولات با اولویت توسعه محصولات صنعتی 3- تدوین استراتژی های جدید در خصوص مدیریت برند از طریق بازاریابی و تبلیغات 4-در راستای ساماندهی و استفاده بهینه از منابع سرمایه ای ثابت، شرکت در نظر دارد ‌زمین واقع در احمد آباد خود را در سال مالی جاری به فروش برساند که بر اساس قیمت کارشناسی درآمد حاصل از فروش آن در حدود 80 میلیارد ریال خواهد بودکه تاثیر آن در بودجه 6 ماهه دوم سال مالی منتهی به 30آذر1398 لحاظ شده است.

    برچسب ها