عصر خودرو

صورت های مالی ۶ماهه «ساینا» منتشر شد

عصر بازار- شرکت صنایع بهداشتی ساینا در صورت های مالی ۶ماهه برای هرسهم یک هزار و ۸۳ریال سود اعلام کرد.

صورت های مالی ۶ماهه «ساینا» منتشر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت صنایع بهداشتی ساینا در اطلاعات و صورت های مالی 6ماهه منتهی به 31خرداد1398 برای هرسهم یک هزار و 83ریال سود اعلام کرد.

    این شرکت سود عملیاتی دوره 6ماهه را 158میلیارد ریال، سود خالص را مبلغ 108میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را مبلغ 180میلیارد ریال اعلام کرده است.

    «ساینا» در این دوره 15هزار و 917تن انواع محصول را به مبلغ 792میلیارد و 217میلیون ریال به فروش رسانده است که سود ناخالص از این محل را 245میلیارد و 80میلیون ریال منتشر کرده است. از سوی دیگر این شرکت 981تن از محصولات فروخته شده صادراتی بوده که ارزش آن به 110میلیارد و 406میلیون ریال رسیده است.

    این شرکت برای 6ماهه منتهی به 30آذر1398 پیش بینی کرده است که 31هزار و 581تن محصول را به ارزش یک هزار و 446میلیارد و 373میلیون ریال به فروش برساند.

    «ساینا» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که قصد افزایش تولید و فروش جهت کسب سهم بیشتری از بازار فروش داخلی و خارجی محصولات بهداشتی را دارد. همچنین سطح کیفی برای رقابت با محصولات رقبای داخلی و خارجی را افزایش می دهد.

    این شرکت افزایش و یا کاهش قیمت محصولات را به شرط اخذ مجوز از انجمن صنعت شوینده و سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان دانسته است. همچنین با توجه به افزایش نرخ مواد اولیه آخرین قیمت خرید با رشد 20درصدی، ملاک عمل بوده است.

    از سوی دیگر افزایش بهره وری عوامل تولید، بهبود کیفیت محصولات نهایی، تکمیل سبد محصولات ظرفشویی و کاهش ضایعات و دوباره کاری را از برنامه های با اهمیت شرکت دانسته است.

    برچسب ها