عصر خودرو

«قشیر» صورت های مالی ۳ماهه منتشر کرد

عصر بازار- شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد صورت‌های مالی میان دوره‌ای سه ماهه منتهی به ۳۱ خرداد۱۳۹۸ را منتشر کرد.

«قشیر» صورت های مالی ۳ماهه منتشر کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای سه ماهه منتهی به 31 خرداد1398 سود هرسهم را یک ریال منتشر کرد.

    این شرکت سود عملیاتی خود را در دوره سه ماهه چهار میلیارد و 520 میلیون ریال، سود خالص را 369 میلیارد ریال و زیان انباشته پایان دوره را 23میلیارد و 198میلیون ریال اعلام کرد.

    «قشیر» در مدت 3ماه فعالیت ابتدای سال جاری توانسته 35 هزار و 703 تن انواع محصولات خود را به مبلغ 144میلیارد و 272میلیون ریال به فروش برساند و سود ناخالص خود را مبلغ 15میلیارد و 840میلیون ریال منتشر کرده است. گفتنی است؛ این شرکت در برآوردی که برای 9ماهه باقی مانده سال جاری پیش بینی کرده است که حجم فروش محصولات 76هزار و 597 تن به مبلغ یک هزار و 305میلیارد  و 928میلیون ریال می رسد.

    این شرکت در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که باتوجه به پیش بینی جذب مقدار 60هزار تن شکر خام تصفیه و جذب 32 هزار تن در 3ماهه اول سال در صورتی که بازار عرضه و تقاضای محصولات همانند ماه گذشته باشد دستیابی به اهداف پیش بینی شده میسر است. همچنین سهمیه شش هزارتن شکر خام وارداتی به شرکت تعلق گرفته که مقدمات آن در حال پیگیری است.

    این شرکت نرخ مصوب شکر به ازای هر کیلوگرم 30هزار ریال که توسط سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان اعلام شده و سایر محصولات فرعی بر اساس نرخ بازار و تصویب هیات مدیره شرکت است.

    نرخ خرید مواد اولیه (چغندر) به ازای هر تن3میلیون و 746هزار ریال برمبنای عیار ١6 به علاوه 615هزار ریال کمک کرایه حمل براساس مصوبه دولت است.

    «قشیر» درباره برنامه های شرکت جهت تکمیل طرح های توسعه اعلام کرده است که طرح تصفیه سیستم فاضلاب با پیشرفت فیزیکی 40درصد در حال حاضر گودبرداری آن صورت پذیرفته که با هدف کاهش هزینه سرمایه گذاری از روش ممبران به جای سازه بتنی استفاده شده و قسمتی از ممبران نیز خریداری شده و پیش بینی می شود پروژه مزبور تا پایان سال98 اتمام یابد که با نهایی شدن پروژه، شرکت از لیست شرکتهای آلاینده خارج می شود.

    برچسب ها