صدوهفدهمین کارگزاری به عضویت فرابورس درآمد

آغاز به کار رسمی کارگزاری پویش البرز

عصر بازار- با عضویت کارگزاری جدید پویش البرز در فرابورس و فعال شدن ایستگاه‌ معاملاتی آن، تعداد کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران به ۱۱۷ کارگزاری رسید.

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵:۰۰

آغاز به کار رسمی کارگزاری پویش البرز

به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در مراسم گرامیداشت عضویت کارگزاری پویش البرز، کمال خانزاده مدیرعامل این کارگزاری درباره روند تشکیل این مجموعه گفت: با مشارکت بیمه البرز درخواست تاسیس کارگزاری پویش البرز را به سازمان بورس دادیم و در مهرماه 1401 موافقت اصولی آن را اخذ کردیم.

به گفته خانزاده در شهریور 1402 شرکت کارگزاری پویش البرز در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و دوازدهم اسفندماه جاری نیز مجوز فعالیت آن از سازمان بورس و اوراق بهادار اخذ شد.

مدیرعامل این مجموعه در خصوص اهداف و برنامه‌های کارگزاری پویش البرز، اظهار کرد: تلاش داریم با استفاده از ابزارهای نوین معاملاتی به سرمایه‌گذاران خدمات‌رسانی کرده و در چشم‌انداز 5 ساله نیز بتوانیم جزو کارگزاری‌های موثر بازار سرمایه باشیم.

خانزاده افزود: شرکت بیمه البرز به عنوان سرمایه‌گذار اصلی این کارگزاری نیز قصد دارد به سمت توسعه ابزارهای مالی صنعت بیمه حرکت کند و از اوراق بهادار بیمه‌ای و سایر ابزارها در جهت متنوع‌سازی بازار سرمایه بهره گیرد.

برچسب ها

فرابورسصنعت کارگزاری
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا