عصر خودرو

در معاملات روز گذشته؛

دلار به بازار آتی سکه خط داد

عصر بازار- بهای سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران که پس از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا با روندی نزولی روبه رو شده بود، دیروز تحت تاثیر تحرکات بازار دلار تغییر مسیر داد و کمی افزایش یافت.

دلار به بازار آتی سکه خط داد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، قیمت سکه در سررسیدهای آتی طی اولین روز هفته جاری نسبت به آخر هفته گذشته با افزایش رو به رو شد؛ به طوری که سکه سررسید دی ماه با افزایش 0/08 نسبت به معاملات روز پنجشنبه با نرخ 916 هزار تومان معامله شد. سکه تحویل اسفند با قیمت 916 هزار تومان به فروش رسید که رشد 0/11 درصدی را به ثبت رساند. قرارداد تحویل اردیبهشت نیز با قیمت 920 هزار تومان معامله شد و افزایش0/06 درصدی را تجربه کرد. در آخر نیز سکه تحویل تیر سال آینده با قیمت 923 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و با رشد0/06 درصدی را نسبت به روز پنجشنبه اخیر رو به رو شد.

    از سویی قیمت سکه نقدی طی روز شنبه با رشد نرخ مواجه شد، به طوری که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به قیمت 917 هزار تومان رسید. نیم‌سکه نیز با قیمت 463 هزار تومان، ربع سکه با قیمت 257 و سکه یک گرمی با نرخ 169 هزار تومان در این روز به فروش رسید.

    به عقیده برخی از کارشناسان، بازار طلا و سکه در کوتاه مدت و در صورت ثبات نرخ ارز، با نوسان محدود و رو به پایینی رو به رو خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها