عصر خودرو

پیام دکتر قالیباف اصل به مناسبت سالروز تاسیس شرکت بورس اوراق بهادار تهران

عصر بازار- ۱۵ آذر ماه سالروز تاسیس شرکت بورس اوراق بهادار تهران گرامی باد.

پیام دکتر قالیباف اصل به مناسبت سالروز تاسیس شرکت بورس اوراق بهادار تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، دکتر قالیباف اصل مدیر عامل بورس تهران در پیامی، نهمین سالروز شرکت بورس تهران را تبریک گفت و تصریح کرد بورس تهران با پویایی و کسب دانش و تجربه در راه تعالی بازار سرمایه و بین المللی شدن گام می­نهد.

    متن پیام دکتر قالیباف اصل به مناسبت نهمین سالروز تاسیس شرکت بورس تهران به این شرح است:

     

    بسمه تعالی

    9 سال قبل در راستای اجرایی شدن قانون بازار سرمایه، شرکت بورس تهران در پانزدهم آذر ماه تاسیس شد. بورس تهران خود را وارث نیم قرن تجربه بورس در ایران می داند. بی تردید توسعه و پیشرفتی که طی این سال ها رخ داده، بواسطه تلاش و زحمات کارکنان، مدیران و هیات مدیره این نهاد ملی بوده است.

    تلاش های صورت گرفته در سال 94 شامل 3 عرضه اولیه، انتقال 1 شرکت به بورس، گسترش بازار اوراق بدهی با پذیره نویسی 5 اوراق، برگزاری 1 میز صنعت، ثبت افزایش سرمایه و ارتقای سرمایه بورس به 1100 میلیارد ریال و نیز برگزاری بیست و یکمین نشست سالانه فدراسیون­های اروپا-آسیایی FEAS)) و . . .  نشان از عزم تمامی همکارانم برای ارتقای جایگاه بورس و گسترش عمق بازار سرمایه دارد.

    با توجه به گشایش های بین المللی، نگاه طیف گسترده ای از سرمایه گذاران خارجی و نهادهای مالی بین المللی به پتانسیل های موجود در بورس تهران جلب شده است. امیدوارم با توجه بیشتر به بازار سرمایه و شفاف سازی اقتصاد و بهبود فضای کسب و کار ، که بالاترین حمایت از سرمایه گذار است، در آینده نزدیک حضور پر رنگ سرمایه گذاران خارجی را شاهد باشیم. همچنین با بین المللی شدن بورس، شاهد نقش آفرینی بیشتر بازار سرمایه در تامین مالی فعالیت های اقتصادی خواهیم بود.

    فرارسیدن 15 آذر و نهمین سالروز تاسیس شرکت بورس تهران را به تمامی کارکنان در تهران و تالارهای منطقه ای، سهامداران و خانواده معظم این عزیزان و همچنین ذینفعان بازار سرمایه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

    امید بسیار دارم در سایه عنایات پروردگار، آینده بورس تهران در پرتو دانش، تعهد و تخصص کارکنان امروز و نسل فردای بورس پرفروغ تر از همیشه باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها