عصر خودرو

دوشنبه ۳ اردیبهشت

رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس

عصر بازار- بازار سرمایه پس از رشد شارپی که در دو روز گذشته تجربه کرد، روز جاری را با رشدی ۴ هزار واحدی به پایان رساند.

رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، بازار سهام سومین روز کاری هفته بر خلاف دو روز گذشته، متعادل آغاز کرد و رفته رفته هر چه به ساعات پایانی بازار نزدیک شدیم، بر فشار عرضه ها افزوده شد.

    بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 4 هزار واحدی به 2 میلیون و 316 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی 4300 واحدی به ارتفاع 757 هزار واحد رسید.

    گفتنی است سه نماد «بوعلی»، «فملی» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «ذوب»، «کاما» و «فولاد» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «آریا»، «آریان» و «هرمز» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کرمان»، «فزر» و «فصبا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

    لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 3 اردیبهشت ماه 1403، مبلغ 5 هزار میلیارد و 500 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 1 میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

    در بازار امروز 222 نماد در محدوده مثبت و 228 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 203 نماد در محدوده مثبت و 211 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

     

    برچسب ها