عصر خودرو

رونمایی "شرکت عمران و توسعه شاهد" از یک قرارداد

عصر بازار- شرکت عمران و توسعه شاهد از قرارداد آماده سازی اراضی پروژه شهرک ناز رونمایی کرد.

رونمایی "شرکت عمران و توسعه شاهد" از یک قرارداد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، در راستای آماده سازی اراضی پروژه شهرک ناز متعلق به این شرکت (به عنوان کارفرما) به منظور جذب سرمایه گذار و یا شریک جهت انجام پروژه بصورت مشارکتی، قراردادی با شرکت خانه ایرانیان (به عنوان پیمان کار) در تاریخ 1397/02/01 با مشخصات ذیل منعقد نموده است.
    1-  موضوع قرارداد: موضوع قرارداد عبارت است از تهیه و تجهیز و اجرای کلیه عملیات مربوط به آماده سازی اعم از خاکبرداری، خاک ریزی، تسطح رگلاژ ، تحکیم، تعیین حدود قطعات، جدول گذاری، احداث تأسیسات زیربنایی شامل خطوط اصلی، فاضلاب و تیرهای برق داخل محوطه توسط پیمانکار در زمین متعلق به کارفرما واقع در شهرک ناز جنوبی استان البرز.
    2-  مدت قرارداد: مدت قرارداد از تاریخ اخذ مجوزهای قانونی به مدت 12 ماه شمسی می باشد.
    3-  مبلغ قرارداد: مبلغ کل قرارداد 122،897 میلیون ریال (یکصد و بیست و دو میلیارد و هشتصد و نود و هفت میلیون و سیصد و شصت و نه هزار و هفتصد و هشتاد و هشت ریال).
    4-  نحوه پرداخت: کارفرما پس از تائید صورت وضعیت کارکرد پیمان کار مبالغ آن را به صورت 100% تهاتر با املاک گروه عمران و توسعه شاهد پرداخت می نماید.
    5-  تضامین قرارداد: 5-1- موقع امضاء پیمان، برای تضمین انجام تعهدات ناشی از آن، پیمانکار معادل 5 درصد مبلغ اولیه پیمان ضمانت نامه مورد تأیید کارفرما به کارفرما تسلیم می نماید که تا یک ماه پس از تاریخ تحویل موقت موضوع پیمان معتبر باشد. 5-2- از هر پرداخت به پیمان کار 10% بعنوان حسن انجام کار کسر می گردد که 50 % آن پس از تأیید تحویل موقت و 50 % آن پس از تحویل قطعی در وجه پیمانکار آزاد می گردد. (بدیهی است در تهاتر لحاظ یا بصورت تضمین مورد تأیید کارفرما نزد کارفرما قرار می گیرد).
    لازم به توضیح است مجوزهای قانونی عمدتاً شامل نقشه های شهرسازی و شهرداری بوده و همچنین این عملیات اثر سود و زیانی کوتاه مدت (در سال 97) به علت پروژه محور بودن ندارد.

    برچسب ها