عصر خودرو

استقلال پول‌های بورسی را صرف چه کاری کرد؟

عصر بازار- پس از آنکه نماد باشگاه استقلال به دلیل شفاف نبودن منابع مصرف شده توسط این باشگاه بسته شد، اکنون این باشگاه جزئیات پول‌های برداشت شده از حساب را در سامانه کدال منتشر کرد.

استقلال پول‌های بورسی را صرف چه کاری کرد؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، ورود باشگاه استقلال به بازار سرمایه با پذیره‌نویسی سهام این باشگاه آغاز و این پذیره‌نویسی باعث شد 359 میلیارد تومان عاید باشگاه استقلال شود. از همان ابتدا قرار شد این پول زیر نظر کمیته‌ای سه نفره متشکل از نماینده سازمان خصوصی‌سازی، وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس هزینه شود. اما به نظر می رسد آبی‌ها به تعهد پایبند نبودند و نماد استقلال به دلیل روشن نبودن منابع مصرف شده حاصل از پذیره نویسی، دقیقا یک ماه بعد از قابل معامله شدن نماد، بسته شد.

    در این راستا، هشتم آبان ماه باشگاه استقلال در نامه‌ای با امضای علی فتح‌الله زاده، مدیرعامل این باشگاه جزئیات هزینه‌ای استقلال را منتشر کرد.

    در این نامه فتح‌الله‌زاده متعهد شد پس از دریافت وجوه درآمدی باشگاه از شرکت‌های طرف قرارداد، اختلاف حساب موجود جبران شود.

    در نهایت امروز، باشگاه استقلال در اطلاعیه "افشای اطلاعات با اهمیت" در سامانه کدال، جزئیات پول‌های برداشت شده از حساب را منتشر کرد.

    طبق جداولی که باشگاه استقلال منتشر کرده است، بیش از 220 میلیارد و 400 میلیون تومان از منابع حاصل از پذیره نویسی این باشگاه برداشت شده و 123 میلیارد و 500 میلیون تومان موجودی بانک این باشگاه است.

    برچسب ها