عصر خودرو

مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی فولاد منصوب شد

عصر بازار- محمدجواد عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد شد.

مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی فولاد منصوب شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد،با حکم  علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدجواد عسکری به سمت مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد منصوب شد.

    متن حکم بدین شرح می باشد:

    جناب آقای محمدجوادعسکری باقرآبادی

    آشنایی من با شما در جریان مسائل مدیریتی و اجتماعی به دست آمده است. رشد مدیریتی پلکانی، بدون پشتوانه سیاسی و با اتکاء به ارزشهای شخصی و نیز سلامت کاری و خوشنامی همراه با آشنائی به مسائل کارگران و نیز دارا بودن روحیه تعامل و جلب همکاری و همراهی کلیه عوامل موثر در پیشبرد امور، با استناد به بند «ج» قانون اصلاح ماده 113 قانون مدیریت خدمات کشوری، بند 63 و جز(15) بند 27 ماده واحده به ترتیب قانون بودجه سال 91 و 92، بنابر مصوبه جلسه هفتاد و هفتم هیات امناء مورخ 96/10/9 و به موجب این ابلاغ به سمت «مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد» منصوب میشوید.

    اهم اولویت های جنابعالی عبارتند از:

    _ تلاش مداوم و همه جانبه به منظور تامین حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق به نحوی که بتوانیم به موقع و بدون تاخیر جبران خدمت زحمتکش ترین قشر جامعه کار و تولید کشور عمل نمائیم.

    _ پیگیری مداوم برای تحقق تبصره ذیربط برنامه ششم در مورد انجام محاسبات اکچوئری و مشخص نمودن مطالبات صندوق از دولت و اقدامات لازم برای دریافت مطالبات ، به نحوی که آینده صندوق تضمین و نگرانی از پرداخت حقوق باقی نماند.

    _ نظارت بر حسن اجرای وظایف صندوق و برقراری تعامل سازنده با کلیه واحدهای اقتصادی مجموعه های تحت پوشش وزارت متبوع.

    _ برقراری تعامل موثر با بازنشستگان محترم مجموعه ذیربط با هدف تشریک مساعی با آنان.

    _ رسیدگی به امور معیشتی و سلامت و مسایل اجتماعی _ فرهنگی بازنشستگان و مستمری بگیران به طوری که صندوق بازنشستگی فولاد به محلی برای پیگیری مسائل مختلف این عزیزان تبدیل شود.

    _ فراهم سازی تحقق بودجه سال 97 مبنی بر شرایط فروش شرکتهای زیان ده و اموال و دارایی ها غیر مولد صندوق و تبدیل آنها به دارایی های درآمدزا.

    _ تشکیل کمیته انتصابات و انتخاب مدیران و اعضای هیئت مدیره شرکتهای وابسته با اطلاع و هماهنگی اینجانب.

    _ پیگیری و اجرای مصوبات هیئت امناء در امور بنگاه ها ، مسائل اجتماعی و درمانی و بیمه ای صندوق ها.

    _ برنامه ریزی لازم با هماهنگی هیئت مدیره در جهت مدیریت مناسب اموال و دارایی ها ، تبدیل آنها به دارایی های درآمدزا و اجرای سیاستهای هیئت امناء در خصوص ساماندهی بنگاه داری صندوق.

    علاوه بر موارد فوق ، انتظار دارم نخست با هیئت مدیره منتخب همواره در تعامل بوده و با تمشیت، امور را به پیش ببرید. از شرکای اجتماعی “بازنشستگان نیز در برخی تصمیمات مرتبط استفاده شود”.

    سپس خواهانم به طور جدی در مسائل مادی ، اقتصادی و پیشگیری از هرگونه سوء جریان مالی اهتمام کامل به خرج داده و در جهت حفظ اموال بازنشستگان همواره خدا را در نظر گرفته و با توکل به حضرت حق تلاش و کوشش کامل به عمل آورید.

    علی ربیعی

    برچسب ها