عصر خودرو

«عارف نوروزی» مدیرعامل شستا شد

عصر بازار- با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «عارف نوروزی» که پیش از این سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بود، به عنوان مدیرعامل شستا منصوب شد.

«عارف نوروزی» مدیرعامل شستا شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، با حکم «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «عارف نوروزی» به طور رسمی به سمت نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه ‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) منصوب شد.

    براساس این گزارش نوروزی در دو سال گذشته با حکم هیات امنای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به عنوان سرپرست این ستاد مشغول به فعالیت بود و در این نهاد کارنامه موفقی ازخود داشت.

    عارف نوروزی در دوره ریاست «محمد مخبر» در ستاد، به عنوان یکی از مدیران کلیدی ستاد اجرایی شناخته می‌شد و در کارنامه وی مسئولیت‌هایی همچون مدیر عاملی بنیاد برکت، گروه توسعه اقتصادی تدبیر، سازمان اموال و ملاک ستاد و نائب رئیسی هیات بانک پارسیان به مدت بیش از 14 سال دیده می‌شود.

    همچنین عضویت در هـیات مدیره و قائم مقامی ارشد مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، رییس هیات مدیره هلدینگ گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، سرمایه‌گذاری سمند، بیمه پارسیان و معاون برنامه‌ریزی و توسعه افتصادی سازمان بازرگانی و حمل و نقل بنیاد مستضعفان و رئیس هـیأت مدیره کشتیرانی بنیاد نیز از دیگر سوابق مدیریتی «عارف نوروزی» است.

    برچسب ها