عصر خودرو

قائم مقام تامین سرمایه لوتوس پارسیان توصیه کرد:

سهام داران خیلی هیجان زده نشوند

عصر بازار: قائم مقام تامین سرمایه لوتوس پارسیان به سهام داران توصیه کرد: با حصول توافق احتمالی و شکل گیری روند مثبت در بازار سرمایه سهام داران خیلی هیجان زده نشوند و سراغ خرید های تک سهم نروند در این راستا صندوق های سهام می توانند موثر تر باشند تا اگر بازار به اصطلاح برگشت، سهام داران در صف های فروش گیر نکنند.

سهام داران خیلی هیجان زده نشوند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴:۰۰

    ابوالفضل شهر آبادی قائم مقام تامین سرمایه لوتوس پارسیان در گفتگو با پایگاه خبری «عصربازار» گفت: در صورت رسیدن به یک توافق جامع هسته ای و در حالتی که این توافق با شرایط مناسب و باکیفیت به دست بیاید بازار سرمایه یک دوره هیجانی 2 هفته تا یک ماهه را تجربه خواهد کرد و بعد از آن بازار به تعادل رسیده و با شیب مثبت و ملایم حرکت می کند.
    وی با اشاره به اینکه سهام دارانی که زودتر وارد فرآیند خرید شوند موفق تر خواهند بود‏، افزود: مثبت شدن روند بازار سرمایه در صورت توافق هسته ای می تواند فرصت خوبی را برای سازمان بورس فراهم کند تا به توسعه فرهنگ سرمایه گذاری در بازار سرمایه بپردازد و با استفاده از موقعیت به دست آمده شرکت های جدیدی را وارد بورس کند.
    این کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر لزوم فراهم کردن مقدمات ورود سرمایه گذاران خارجی به کشورادامه داد: سازمان بورس می تواند در یک دوره یکساله با برگزاری همایش های مکرر برای معرفی بازار سرمایه ایران به سرمایه گذاران خارجی اقدامات خوبی انجام دهد چون عطش و اشتیاق در بین سرمایه گذاران خارجی وجود دارد پس زمینه برای ورود هم باید هموار شود.
    وی به لزوم راه اندازی صندوق های ارزی اشاره کرد و افزود: سرمایه گذاران خارجی از طریق صندوق های ارزی به بازار ورود می کنند و در کل باید فرآیند ورود سرمایه گذاران خارجی کوتاه و تسریع شود.
    شهر آبادی اخذ کد سهام داری، ثبت شرکت و جابجایی پول را از مهمترین مشکلات ورود سرمایه گذاران خارجی به بازار سرمایه کشور دانست و اضافه کرد: تبلیغات و بازاریابی بازار سرمایه ایران در سطح بین الملل باید با هدایت سازمان بورس و اوراق بها دار انجام شود تا به نتایج دلخواه دست پیدا کنیم.
    قائم مقام تامین سرمایه لوتوس پارسیان گفت: صنعت بانکداری و خودرو که تحریم ها به طور مستقیم بر آنها تاثیر گذاشته سریع تر از سایر بخش ها از آثار رفع تحریم ها سود خواهند برد در همین راستا با جذب سرمایه و ورود شرکای تجاری جدید مشکل نقدینگی رفع و حرکت رو به جلو آغاز می شود.

    برچسب ها