عصر خودرو

طی ۶ ماه صورت گرفت؛

اختصاص ۴۵۶ ریال به ازای هر سهم "لوتوس"

عصر بازار- شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۴۵۶ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۲۷۳ ریال گزارش شده بود، از افزایش ۶۷ درصدی برخوردار است.

اختصاص ۴۵۶ ریال به ازای هر سهم "لوتوس"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان با سرمایه ثبت شده 5 هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای 9 ماهه دوره مالی منتهی به 30 دی 1398 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان در دوره یاد شده، مبلغ 2 هزار و 734 میلیارد و 210 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 456 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش 67 درصدی برخوردار است.

    با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ 2 هزار و 664 میلیارد و 935 میلیون ریال سود انباشته در حساب این شرکت منظور شد.

    "لوتوس" در دوره 9 ماهه سال مالی منتهی به دی 97، به صورت حسابرسی شده، مبلغ یک هزار و 365 میلیارد و 77 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ 273 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

    برچسب ها