عصر خودرو

رشد اقتصادی در سنگاپور به بورس این کشور رسید

عصر بازار- پس از دو هفته روند افزایشی در بورس سنگاپور که منجر به رشد ۳.۱ درصدی شاخص STI در این کشور شد، سرمایه گذاران در انتظار هفته سوم معاملاتی هستند.

رشد اقتصادی در سنگاپور به بورس این کشور رسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، تحلیل گران معتقدند بازار سنگاپور پس از دو هفته افزایش شاخص، سومین هفته معاملاتی را هم در روند مثبت به سر می برد.

    بر اساس این گزارش، طبق آمار منتشر شده وزارت صنعت و تجارت دراین کشور که در جمعه گذشته منتشر شد، رشد اقتصادی این کشور به 4.6 درصد رسیده است و بیشترین سرعت رشد اقتصادی را نسبت به سه سال گذشته داده است.

    تحلیل گران معتقدند بورس سنگاپور با توجه به پیشرفت اقتصادی اخیر، هفته آینده معاملاتی را نیز با افزایش شاخص ها سپری خواهد کرد .

    به نظر می رسد رشد 3.8 درصدی این اقتصاد پرسرعت ترین روند رشد اقتصادی نسبت به سال 2014 میلادی باشد.

    گزاش عملکرد مناسب شرکت ها نشان دهنده این است که میزان تولیدات در این کشور در سال جاری به 15.5 درصد رسیده است.

    صنعت خدمات رسانی که در حدود دو سوم از تولیدناخالص داخلی در این کشور را بر عهده دارند در سال جاری با رشد 2.6 درصدی همراه بوده است .

    بر این اساس شاخص اصلی بورس این کشور در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته با رشد 0.8 درصدی همراه شد در حالی که در دیگر بازارهای آسیایی نیز اوضاع به همین منوال بود.

    شاخص نیکی ژاپن با رشد 0.4 درصدی رو به رو شد در حالی که تاپیکس ژاپن افزایش 0.6 درصدی داشت و بورس هنگ کنگ با رشد 0.7 درصدی شاخص اصلی همراه شد .

    برچسب ها