عصر خودرو

میانمار برای رشد اقتصادی به بورس لندن پناه برد

عصر بازار- یک شرکت خدمات هتلداری و گردشگری در میانمار، برای تامین مالی به بورس لندن پناه برد.

میانمار برای رشد اقتصادی به بورس لندن پناه برد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، یک شرکت هتلداری برای توسعه بخش خدماتی در میانمار از بورس لندن استفاده کرده و برای تامین مالی به این بازار روی آورد.

    بر اساس این گزارش ، شرکت هلدینگ میانمار استراتژیک برای تامین مالی 4.3 میلیون دلاری خود به بازار لندن کوچ کرد و تصمیم دارد با توسعه خدمات رسانی خود در 20 مکان مختلف هتل تاسیس کند.

    به نظر می رسد پذیرش این شرکت در بورس لندن موجب خواهد شد سرمایه این هلدینگ به 22.7 میلیون دلار برسد.

    این شرکت هلدینگ که در سال 2013 میلادی تاسیس شده است در زمینه صنعت گردشگری فعال است و دارای سه هتل در شهرهای باگان، ماندالای و دریاچه اینل در میانمار است.

    یکی از خدمات این شرکت هلدینگ، توسعه و آموزش و فرهنگ سازی به روش وال استریت فرانچایز است.

    انریکو سسنی، مدیر عامل این هلدینگ در این خصوص اظهار داشت: میانمار هم اکنون به یک موقعیت ناب برای سرمایه گذاری تبدیل شده است که این موقعیت هم برای مردم این کشور و هم برای سرمایه گذاران موقعیتی بسیار مناسب است. این کشور، در حال توسعه سریع است و در هر لحظه خود را با همسایگان آسیایی مقایسه می کند تا به پیشرفت برسد.

    وی در این خصوص افزود: با افزایش جمعیت شهری و افزایش میزان درآمد هر خانوار در میانمار، ذائقه مردم بیشتر به سمت کالاهای مرغوب و با کیفیت تغییر می کند و به نظر می رسد با این روند، این کشور تا سال های آتی به یک رشد اقتصادی نسبی خواهد رسید.

    بودجه لحاظ شده برای آموزش و فرهنگ و خدمات تفریحی و گردشگری در این کشور تا سال 2030 بالغ بر 14 بیلیون دلار تخصیص داده شده است. در حالی که بودجه لحاظ شده برای این خدمات در سال 2010 میلادی تنها 2 بیلیون دلار بوده است .

    برچسب ها