عصر خودرو

سیمان خاش به عنوان یکی از ۱۰ صنعت برتر کشور معرفی شد

عصر بازار- مدیرعامل شرکت سیمان خاش سیستان و بلوچستان گفت: این شرکت به عنوان یکی از واحدهای نمونه صنعتی و تولیدی استان پس از کسب موفقیت ارزشمند در سال گذشته، امروز شنبه در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در تهران موفق به دریافت لوح تقدیر شد.

سیمان خاش به عنوان یکی از ۱۰ صنعت برتر کشور معرفی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا ، خسرو جامعی اظهار داشت: مراسم بزرگداشت بیستمین سالگرد روز ملی صنعت و معدن با حضور معاون اول ریاست جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان انرژی اتمی، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نیز نمایندگان تشکل‌های خصوصی و دولتی فعال در بخش صنعت و معدن امروز در سرسرای اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.
    وی افزود: شرکت سیمان خاش در این مراسم به عنوان یکی از 10 صنعت برتر کشور انتخاب شد.
    وی با تبریک این موفقیت به مردم سیستان و بلوچستان و خاش گفت: خداوند را شاکریم در سال های متوالی به همت کارگران و کارکنان سخت کوش شرکت سیمان خاش توانسته ایم در عرصه تولید و توجه به کیفیت، فروش و صادرات و استاندارد از عملکرد موفق خود در ابعاد استانی، منطقه ای و ملی دفاع کنیم.
    مدیرعامل شرکت سیمان خاش سیستان و بلوچستان بیان کرد: حمایت های دولت، تعامل با نمایندگان مجلس و بهره گرفتن از ظرفیت ها و اتکا به توان نیروهای بومی به موفقیت های این شرکت کمک کرده است.
    جامعی افزود: برنامه های این شرکت در حول محور اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید هدفگذاری شده است.
    وی گفت: شاخص ‌هایی مانند استفاده از کالای داخلی، توجه به تولید ملی و نقش سیمان خاش در حوزه تولید و اشتغال مدنظر این مجموعه قرار دارد.
    خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

    برچسب ها